تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، مونرو و آوه

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، مونرو و آوه
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2384 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، مونرو و آوه

با قدرت گرفتن روند حرکتی بیت کوین، برخی از آلت کوین ها نیز روند صعودی به خود گرفته اند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در چند روز گذشته خرس ها با قدرت از بازه ۱۹۵۰۰ – ۲۰۰۰۰ دلاری دفاع کرده ولی موفق به کاهش قیمت بیت کوین به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۸۱۸۸ دلار) نشده اند. این موضوع نشان می دهد که گاوها به هنگام کاهش قیمت ها خرید کرده اند.

نمودار روزانه بیت کوین

میانگین های متحرک صعودی هستند که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند و بیت کوین مسیر چندان دشواری برای صعود ندارد.درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت بیت کوین به بالای بازه مقاومتی شوند و قیمت را حفظ کنند، روند صعودی بعدی بیت کوین شکل خواهد گرفت. اولین هدف در این روند حرکتی جدید رسیدن به بازه های ۲۱۱۴۰ و سپس ۲۳۰۴۳ دلار خواهد بود. اما در صورتی که موفق به انجام این کار نشوند و خرس ها قیمت را کاهش بدهند، و در صورت شکست سطح حمایتی ۱۸۱۸۸ دلاری، بیت کوین ممکن است تا ۱۷۲۰۰ دلار سقوط کند.

واگرایی منفی شاخص RSI نشان می دهد که ممکن است قدرت حرکتی بیت کوین در حال ضعیف شدن باشد. هرچند که تا زمانی که قیمت بیت کوین به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول نکند، شرایط به نفع خرس ها تغییر نخواهد کرد.از آنجایی که خرس ها و گاوها برتری محسوسی از یکدیگر ندارند، بهتر است منتظر عبور و یا نزول بیت کوین از بازه مقاومتی یاد شده باشیم.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۵ دسامبر اتریوم موفق به بازگشت قدرتمندی از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۵۵ دلار) شد که نشان می دهد گاوها در سطوح قیمتی پایین مشغول خرید بوده اند. حالا گاوها برای افزایش قیمت اتریوم به بالای ۶۲۲.۸ تا نزدیکی سطح مقاومتی ۶۳۵.۴ دلاری تلاش خواهند کرد.

نمودار روزانه اتریوم

درصورتی که گاوها موفق شوند، اتریوم می تواند روند حرکتی جدید خود را شروع کرده و تا ۸۰۰ دلار پیش روی کند. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند که نشان دهنده برتری گاوها می باشد. با این وجود، خرس ها به این راحتی تسلیم نخواهند شد. آنها با قدرت از سطح مقاومتی ۶۲۲.۸ دلاری از تاریخ ۲۴ نوامبر دفاع کرده اند. به همین دلیل انتظار می رود که بار دیگر از این سطح دفاع کنند. درصورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت اتریوم به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شوند، اتریوم ممکن است تا ۴۸۸.۱ دلار سقوط کند. واگرایی منفی شاخص RSI نشان می دهد که ممکن است روند حرکتی اتریوم ضعیف شده باشد.

تحلیل مونرو (XMR)

در چهار روز گذشته مونرو نزدیک بازه مقاومتی ۱۳۵ دلاری معامله شده است. درصورتی که این ارز موفق به عبور از این سد شود، می تواند تا ۱۶۷ دلار صعود کند.

نمودار روزانه مونرو

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۲۶ دلار) شیب صعودی به خود گرفته و میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۲۲ دلار) مسطح شده است. و شاخص RSI بالای نقطه میانی قرار دارد که نشان دهنده توازن بین عرضه و تقاضا هستند. درصورتی که مونرو بالای بازه ۱۳۵ دلاری به ثبات برسد، شرایط به نفع گاوها تغییر خواهد کرد.

اما درصورت کاهش قیمت ها به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه، خرس ها دست بالا را خواهند داشت. در روند نزولی، بازه ۱۱۰ دلاری سطح حمایتی است و سطح حمایتی دیگر بازه ۱۰۵ دلاری است. درصورتی که این سطوح حمایتی شکسته شوند، روند نزولی جدیدی آغاز خواهد شد.

تحلیل آوه (AAVE)

در حال حاضر این رمزارز در روند صعودی قرار دارد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۷۴ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده مثبتی قرار دارد که نشان می دهند گاوها کنترل را به دست گرفته اند. درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت این ارز بالای ۹۴.۸ دلار شوند، صعود تا ۱۲۴ دلار ادامه خواهد داشت.

نمودار روزانه ای ای وی ایی

هرچند که از سه روز گذشته خرس ها از سطح مقاومتی ۹۴.۸ دلاری دفاع کرده اند. درصورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت به زیر ۷۹.۲ دلار شوند، این ارز ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند. و درصورتی که آوه از این سطح موفق به افزایش قیمت خود شود، گاوها برای تداوم روند صعودی تلاش خواهند کرد. اما درصورتی که قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند، این مسئله حاکی از برتری خرس ها خواهد بود. در روند نزولی، سطح حمایتی در بازه ۶۹ دلاری قرار دارد. اگر این سطح حمایتی شکسته شود، روند نزولی می تواند تا ۵۰ تداوم داشته باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx