تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2049 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ممکن است باعث نزولی شدن روند آلت کوین ها شود اما برای بیت کوین مفید خواهد بود. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در روندهای صعودی قدرتمند اصلاح معمولا بین یک تا ۳ روز طول می کشد. در ۲۰ و ۲۱ دسامبر،‌ بیت کوین روز کاری خود را در وضعیت منفی به پایان رساند. در ۲۲ دسامبر، این ارز شروع به روند صعودی خود کرد و حالا گاوها در تلاش هستند که روند صعودی را ادامه بدهند.

نمودار روزانه بیت کوین

درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت بین کوین به بالای ۲۴۳۰۲.۵ دلار شوند،‌ این ارز ممکن است تا ۲۶۹۵۸ دلار صعود کند. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI نزدیک محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند. اما در صورتی که خرس ها از سد مقاومتی دفاع کنند،‌ این ارز در روزهای آتی در بازه فشرده ۲۱۹۳۴ – ۲۴۳۰۲ دلار قرار خواهد گرفت. برخلاف این نظریه صعودی، در صورتی که قیمت به زیر ۲۱۹۳۴ نزول کند،‌ سقوط تا ۲۰ هزار دلار ممکن خواهد بود. بازه ۱۹۵۰۰ – ۲۰۰۰۰ دلاری بسیار مهم است چون اگر این سطح شکسته شود،‌ سقوط تا ۱۸۵۲۹ دلار ممکن خواهد بود.

 تحلیل ریپل (XRP)

گاوها از بازه ۰.۴۰ – ۰.۴۲ دلاری در ۲۲ دسامبر دفاع کردند اما این بازه شکسته شد و با سقوط ریپل این ارز هم اکنون در بازه ۰.۲۶ دلاری معامله می شود.

نمودار روزانه ریپل

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۵۱ دلار)‌ منفی شده و شاخص RSI زیر محدوده اشباع خرید قرار گرفته که نشان می دهند خرس ها کنترل را در دست دارند. درصورتی که قیمت ریپل از سطوح فعلی افزایش یابد، خرس ها اجازه پیشرفت چندانی را به گاوها نخواهند داد و در رالی ها دست به فروش خواهند زد. با سقوط قیمت به زیر ۰.۳۲ دلار، می توان انتظار سقوط هر چه بیشتر را از این رمزارز داشت.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

وضعیت نمودار نشان می دهد که گاوها با خریدهای خود در سطوح پایین موفق به افزایش قیمت بیت کوین کش تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۹۹ دلار) شدند. اما گاوها موفق به استفاده از این فرصت نشدند و خرس ها حجم فروش را افزایش دادند و این ارز به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کرد.

نمودار روزانه بیت کوین کش

درصورتی که خرس ها قیمت را زیر بازه میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۸۱ دلار) حفظ کنند، احتمال سقوط تا ۲۵۰ افزایش می یابد. گاوها برای دفاع از بازه ۲۳۰ – ۲۵۰ دلاری تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند، ممکن است صعود قدرتمندی آغاز شود. هرچند که ممکن است این صعود در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه توسط خرس ها متوقف شود. اگر خرس ها موفق شوند،‌ احتمال سقوط به زیر ۲۳۰ دلار و سپس سطح حمایت بحرانی ۲۰۰ دلاری افزایش می یابد.

تحلیل چین لینک (LINK)

در ۲۲ دسامبر چین لینک به بالای خط روند صعودی صعود کرد اما گاوها موفق به افزایش قیمت به بالای میانگین های متحرک نشدند. این مسئله نشان می دهد که خرس ها از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۲.۸۷ دلار) دفاع می کنند.

نمودار روزانه چین لینک

در حال حاضر این ارز زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه قرار دارد که نشان دهنده تغییر احتمالی در روند است. با شکسته شدن سطح حمایتی ۱۱.۲۹ دلاری، احتمال سقوط تا ۱۰ دلار افزایش می یابد. شاخص RSI زیر ۴۳ قرار دارد و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نیز شیب نزولی دارد که نشان می دهند خرس ها کنترل را به دست گرفته اند. با این وجود اگر قیمت ها از سطح حمایتی ۱۱.۲۹ دلاری افزایش یابد و از ۱۳.۲۸ عبور کند، نظریه منفی باطل خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx