تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

 تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1872 نفر

 تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

در اصلاح اخیر بازار آلت کوین ها وضعیت خوبی ندارند و قدرت روند حرکتی خود را از دست داده اند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

عدم موفقیت اتریوم در حفظ روند صعودی خود باعث شد که تریدرهای کوتاه مدت به قصد کسب سود دست به فروش بزنند. با تداوم روند نزولی اتریوم تا زمان نگارش این مطلب تا بازه ۶۰۴ دلاری نزول کرده است.

نمودار روزانه اتریوم

حالا گاوها در حال دفاع از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۹۹ دلار) هستند. اگر گاوها موفق شوند،‌ آنها برای صعود دوباره تلاش خواهند کرد. عبور از ۶۷۶ دلار، ممکن است اتریوم را به رسیدن به هدف ۷۶۳ دلاری نزدیک تر کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI بالای ۵۴ قرار دارند که نشان می دهند قدرت روند حرکتی این ارز دیجیتال تضعیف شده است. درصورتی که خرس ها از بازه مقاومتی ۶۶۰ – ۶۷۶ دلاری دفاع کنند، اتریوم در روزهای آتی تغییر چندانی در وضعیت خود نخواهد داشت. اگر اتریوم به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند، خرس ها قدرت کامل را به دست خواهند گرفت.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

در ۱۹ دسامبر بایننس کوین از بازه ۲۵.۶ – ۳۲ دلاری عبور کرد و به سد مقاومتی ۳۵.۴ دلاری در ۲۰ دسامبر نزدیک شد. اما این ارز موفق به عبور از این بازه نشد و همین مسئله باعث افزایش فروش به قصد کسب سود شد.

نمودار روزانه بایننس کوین

در حال حاضر هدف خرس ها نگه داشتن قیمت ها زیر ۳۲ دلار است. درصورتی که موفق شوند، این آلت کوین در بازه فشرده ای قرار خواهد گرفت. هرچند در صورتی که قیمت ها از سطوح فعلی خود افزایش یابند، این مسئله حاکی از خرید گاوها در سطوح پایین است. در این شرایط گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت ها تا ۳۴.۴ دلار تلاش خواهند کرد. اگر گاوها موفق شوند، این رمزارز می تواند به دوباره به بالاترین سطح خود یعنی ۳۹.۵ دلار برسد.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات در بازه ۳.۵۳ – ۵.۵۶ دلاری قفل شده است. گاوها در ۱۷ دسامبر برای افزایش قیمت ها تلاش کردند ولی موفق نبودند.

نمودار روزانه پولکادات

عدم قاطعیت تریدرها در چند روز گذشته در ۲۰ دسامبر به آغاز روند نزولی این ارز ختم شد. در حال حاضر خرس ها در حال تلاش برای کاهش قیمت پولکادات به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴.۹ دلار) هستند. درصورتی که موفق شوند، سقوط به ۴.۵۰ و سپس ۳.۸۰ دلار ممکن خواهد بود. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵ دلار) مسطح شده و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان می دهد خرس ها دست بالا را دارند. اما در صورتی که قیمت ها از بازه مقاومتی ۵.۶ – ۶ دلاری عبور کند، روند صعودی جدیدی ممکن است شکل بگیرد.

تحلیل لایت کوین (LTC)

در ۱۹ دسامبر روند صعودی در بازه ۱۲۴.۱ دلاری متوقف شد و در حال حاضر این ارز روند نزولی دارد. گاوها در این شرایط در تلاش هستند که روند نزولی را در بازه ۱۰۱.۱ دلاری متوقف کنند.

نمودار روزانه لایت کوین

درصورتی که گاوها موفق به انجام این مهم شوند، لایت کوین ممکن است تا ۱۲۴ دلار صعود کند. با عبور از این بازه مقاومتی می توان انتظار صعود هر چه بیشتر حتی تا ۱۴۰ دلار را داشت. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند که نشان می دهند گاوها کار چندان دشواری برای افزایش قیمت ها ندارند. اما در صورت سقوط به زیر ۱۰۱.۱ دلار، سقوط تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۹۱ دلار) ممکن خواهد بود. چنین سقوطی ممکن است روند حرکتی را به طور کل تغییر بدهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx