تقاضا برای ریپل ۱۹ برابر شده است!

تقاضا برای ریپل 19 برابر شده است!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2768 نفر

تقاضا برای ریپل ۱۹ برابر شده است!

گزارش های بازار ریپل حاکی از آن است که شبکه فروش این ارز دیجیتال، رشد ۱۱ برابری را در مقایسه با سال قبل تجربه کرده است. این در حالی است که فروش آن در سه ماه دوم افزایش چشم گیری داشته است. فروش Ripple بعد از اینکه به مدت ۳ ماه کاهش یافته بود، مجددا افزایش یافت و این در حالی است که شرکت Ripple همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است.

برطبق گزارش فصلی این شرکت که در تاریخ ۳ آگوست منتشر گردید، فروش رمز ارز های شرکت ۱۸.۶ برابر در مقایسه با سه ماه اول افزایش داشته است. این شرکت همچنین اظهار داشت که فروش این ارز دیجیتال در سه ماه اول ۱.۷۵ میلیون دلار و از ماه آوریل تا ژوئن ۳۲.۵۵ میلیون دلار بوده است. هم چنین به دلیل ارائه ترازنامه (صورت هزینه و درآمد) خود با فروش آن ها مورد انتقاد قرار گرفته است.

Ripple اعلام داشته که این فروش ها به دلیل اولویت شرکت های بدون نسخه (OTC) نسبت به برنامه های کاربردی است. سایت کوین تلگراف حاوی گزارشی است که قیمت این ارز دیجیتال در یک هفته گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است و در ۲۴ ساعت گذشته تقریبا به ۸.۵ درصد رسیده است. بسیاری بر این باورند که اگر بیت کوین ثابت بماند، Ripple میتواند حتی به ۰.۳۰ دلار نیز برسد. لازم به توضیح است که افزایش قیمت، سبب جذب سرمایه گذاران خواهد شد و در حال حاضر حداقل ۳۰ نهنگ جدید XRP بین ۲۴ هزار تا ۲.۴ میلیون دلار در اختیار دارند.

مواجهه با مسائل قانونی

شرکت Ripple درگیر شکایتی است که طی این اتهام، سرمایه گذاران مدعی اند که آنان را به سوی خرید رمز های ثبت نشده سوق داده اند. به تازگی سایت کوین تلگراف نیز گزارشی را منتشر کرد که هرگونه اظهاراتی را که در مورد استفاده از این رمز ارز مدعی شده اند ، قابل اثبات نیست.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx