ثبت رکوردی جدید توسط طلای دیجیتال، بیت کوین (BTC)

ثبت رکوردی جدید توسط طلای دیجیتال، بیت کوین (BTC)
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2839 نفر

ثبت رکوردی جدید توسط طلای دیجیتال، بیت کوین (BTC)

بیت کوین (BTC) موفق شده است مدت زمان باقی ماندن در کانال ۱۰ هزار دلاری را به بیشترین بازه زمانی برساند و رکورد جدیدی را ثبت کند. اما این روند تا کی ادامه خواهد داشت؟

روز گذشته بیت کوین با قیمت ۱۰۷۲۱ دلار به معاملات خود پایان داد. امروز بیت کوین در بازه قیمتی ۱۰۷۶۰ دلاری معامله شد.

تعداد روزهایی که بیت کوین توانسته در کانال ۱۰ هزار دلاری باقی بماند به ۶۳ روز متوالی رسیده است. رکورد قبلی این ارز دیجیتال ۶۲ روز بود که متعلق به بازه زمانی بین دسامبر ۲۰۱۷ و ژانویه ۲۰۱۸ است.

نکته جالب دیگر در مورد رکورد جدید بیت کوین ثبات آن است. بیت کوین در این رکورد با نرخ ثبات ۲۰ درصدی موفق شده است در مقایسه با رکورد قبلی (با نرخ ثبات ۵۳ درصدی) ثبات و پایداری بیشتری از خود نشان بدهد و نوساناتش را کاهش دهد.

سال گذشته بیت کوین تلاش کرده بود به این رکورد دست پیدا کند اما بقا در کانال ۱۰ هزار دلاری پس از ۲۸ روز متوالی به پایان رسید.

بیت کوین با اینکه در بازه زمانی ۲۸ جولای تا به امروز به زیر ۱۰ هزار دلار ریزش کرد، اما هیچ وقت روز کاری خود را زیر این سطح به پایان نرسانید. پایین ترین قیمتی که بیت کوین در این مدت ثبت کرد ۹۹۱۶ دلار در تاریخ ۷ سپتامبر بود.

دلیل ثبات بیت کوین در کانال ۱۰ هزار دلاری

جیسون دین (Jason Deane) که از تحلیلگران بیت کوین است، دلیل این ثبات را “تاثیر MicroStrategy” می داند:

زمانی که MicroStrategy در تاریخ ۱۱ آگوست اعلامیه خرید خود را منتشر کرد، قیمت بیت کوین از ۱۰ هزار دلار عبور کرده بود. اقدام جسورانه و پیشگامانه مایکل سیلور (Micheal Saylor) باعث شد بیت کوین از اعتماد و اعتبار بیشتری بین کاربران برخوردار شود.

با اینکه بیت کوین از روزهای اوج ۲۰ هزار دلاری خود در سال ۲۰۱۷ فاصله دارد، اما نشان داده که با تداوم روند کنونی می تواند به روزهای اوج خود باز گردد.

یکی از دلایلی که بیت کوین توانسته به رشد خود ادامه دهد، جذب سرمایه گذاران سازمانی بوده است. چندی پیش مایکل سیلور بیت کوین را طلای دیجیتال خطاب کرده بود. وی معتقد است که در بلند مدت بیت کوین می تواند در مقایسه با پول نقد بسیار ارزشمند تر باشد و سرمایه گذاری بیشتری را به سمت خود جذب کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx