رکورد حجم معاملات روزانه دارایی های دیجیتال شرکت پی پال (PayPal) شکسته شد

رکورد حجم معاملات روزانه دارایی های دیجیتال شرکت پی پال (PayPal) شکسته شد
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2413 نفر

رکورد حجم معاملات روزانه دارایی های دیجیتال شرکت پی پال (PayPal) شکسته شد

با انجام معاملات به ارزش ۲۴۲ میلیون دلار در تاریخ ۱۱ ژانویه، حجم معاملات روزانه دارایی های دیجیتال شرکت پی پال (PayPal) رکورد تازه ای را ثبت کرد.

بر اساس داده های منتشر شده توسط نامیکس (Nomics)، شرکت پی یال موفق شد رکورد حجم معاملات روزانه خود را که در تاریخ ۶ ژانویه به ۱۲۹ میلیون دلار رسیده بود بشکند. حجم معاملات این شرکت از ۱ ژانویه زمانی که برابر با ۲۲.۸ میلیون دلار بود به میزان ۹۵۰٪ افزایش داشته است.

با اوج گرفتن حجم معاملات پی پال در بحبوحه رسیدن بیت کوین به بالاترین سطح خود در روزهای اخیر، به نظر میرسد که این شرکت موفق شده جایگاه خود را در میان تریدرهای خرده فروشی تثبیت کند.

افزایش تعداد معامله گران خرد

به گفته الکس ساندرز (Alex Saunders) تحلیلگر ناگتس نیوز (Nugget News) افزایش حجم معاملات پی پال می تواند نشان دهنده افزایش استفاده از ارزهای دیجیتال توسط تریدرهای خرد باشد و عنوان کرد که “معامله گران خرد از راه رسیده اند”.

توییت الکس ساندرز

توییت الکس ساندرز

آنتونی ترنچف (Antoni Trenchev)، مدیرعامل شرکت نکسو (Nexo) معتقد است که سقوط اخیر بیت کوین بعد از وارد شدن به کانال ۴۰ هزار دلاری ممکن است توسط تریدرهای خرد که به دنبال کسب سود بوده اند ایجاد شده باشد.

علیرغم تمجید و ستایش شرکت پی پال توسط جامعه ارزهای دیجیتال به دلیل سوق دادن کاربران جدید به سمت دارایی های دیجیتال، برخی نیز از عدم پشتیبانی از قابلیت برداشت وجه، شرکت پی پال را مورد انتقاد قرار داده اند.

خدمات دارایی های دیجیتال شرکت پی پال از طریق صرافی ایت بیت (ItBit) انجام می شوند. شرکت پی پال زمانی که تصمیم به راه اندازی خدمات خرید و فروش دارایی های دیجیتال در اکتبر سال ۲۰۲۰ گرفت، مدیریت این قابلیت جدید را به این صرافی سپرد.

انتظار می رود که شرکت پی پال خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود را در ماه های آینده به ۲۶ میلیون مشتری خود گسترش بدهد که احتمالاً باعث افزایش تقاضا برای ارزهای دیجیتال خواهد شد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx