ریپل (XRP) دوباره به جایگاه سوم ارزهای دیجیتال بازار برگشت!

ریپل دوباره به جایگاه سوم ارزهای دیجیتال بازار برگشت!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2845 نفر

ریپل (XRP) دوباره به جایگاه سوم ارزهای دیجیتال بازار برگشت!

 ریپل (XRP) مدتی بود که روزهای خوبی نداشت. اما پس از مدتی توانست دوباره بالای ۰.۳ دلار معامله شود. در زمان نگارش این مطلب، قیمت ریپل در صرافی بایننس معادل ۰.۲۹ دلار است.

قیمت ریپل در این چند روز تا ۳۲ سنت بالا رفت. همین امر معاملات ریپل را بالا تر برد. بررسی ها هم حاکی از آن است که تعداد نهنگ های ریپل هم افزایش یافته است. 

تمامی این اتفاقات باعث شده است تا ارزش بازاری این ارز بیشتر شود. این ارز دیجیتال توانست تا دوباره به جایگاه سوم بازار بازگردد و تتر را به پایین براند.

 

علت چیست؟

شبکه ی ریپل به تازگی یک پلتفرم پرداخت همتا به همتا (P2P‌) را معرفی کرده است. با این محصول توانسته است تا وارد حوزه پرداخت‌های مالی ارزهای دیجیتال شود.

به علت ساختار شبکه ریپل، بیشتر از باقی شبکه های بلاک چینی مورد استقبال بانک ها قرار گرفته است. درواقع شبکه ریپل یک شبکه مناسب برای نقل و انتقالات بین المللی است.

 

تغییر در ساختار کدهای شبکه – Hook

ریپل در راستای توجیه پذیر کردن تراکنش های خود از نظر اقتصادی، دست به اصلاح کد های شبکه خود زده است. تیم توسعه ی این شبکه در این رابطه می گوید:

این تغییر در ساختار شبکه (Hook) در جهت اصلاح اقتصادی تراکنش‌ها عملکرد بسیار ساده‌ای دارد. برای مثال، تراکنش‌های زیر ده ریپل بازگشت خورده و انجام نخواهد شد. یا در سیستم پرداخت مالی جدید، در صورتی که آدرس کیف پولی در لیست Hook سایر نودهای شبکه قرار گرفته باشد، تمامی تراکنش‌های آن بازگشت خورده و انجام نمی شود.

البته انجام این تغییرات مشروط به تایید ۸۰ درصد نود های شبکه است. با تمام این موضوعات، به نظر می رسد ریپل دوباره جان تازه ای گرفته است.

 

با ما همراه باشید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx