سازمان مالی سنگاپور برای ارائه راهکارهای CBDC، یک چالش راه اندازی کرد

سازمان مالی سنگاپور برای ارائه راهکارهای CBDC، یک چالش راه اندازی کرد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1385 نفر

سازمان مالی سنگاپور برای ارائه راهکارهای CBDC، یک چالش راه اندازی کرد

سازمان مالی سنگاپور (MAS) یک چالش جهانی برای ارز دیجیتال ملی (CBDC) راه اندازی کرده است و از موسسات مالی جهانی و شرکت های فناوری مالی برای ارائه راهکارهایی در خصوص CBDC خرد دعوت کرده است.

روز دوشنبه، بانک مرکزی سنگاپور رسماً اعلام کرد که یک چالش جهانی در زمینه راهکارهای جدید CBDC خرد به منظور افزایش بهره وری پرداخت و فراگیری مالی راه اندازی کرده است.

اهدای جوایز به برندگان

به عنوان بخشی از این اقدام، MAS قصد دارد ۵۰،۰۰۰ دلار سنگاپور معادل ۳۷،۰۰۰ دلار امریکا به برندگان این چالش اهدا کند. این سازمان مالی همچنین اعلام کرده که به ۱۵ فینالیست این چالش مشاوره تخصصی رایگان به منظور توسعه سریع راهکارهای ارز دیجیتال ارائه خواهد داد.

چالش CBDC سنگاپور با مشارکت موسسات مالی بزرگ جهانی از جمله صندوق بین المللی پول، بانک جهانی، بانک توسعه آسیا، صندوق توسعه سرمایه سازمان ملل و برنامه توسعه سازمان ملل راه اندازی شده است. این ابتکار همچنین توسط بازیگران مهمی در این صنعت از جمله شرکت مستر کارت، خدمات وب آمازون، R3، هایپرلجر و سایر شرکت ها پشتیبانی می شود.

براساس این بیانیه، شرکت ها و موسسات جهانی فین تک تا ۲۳ ژوئیه برای شرکت و ثبت نام در این چالش فرصت دارند.

سوپندو موهانتی (Sopnendu Mohanty)، مدیر ارشد فناوری اطلاعات سازمان مالی سنگاپور، با اعلام اینکه این طرح قصد دارد راهکارهای موجود برای طیف وسیعی از چالش های مرتبط با توسعه CBDC را جمع آوری کند، افزود:

سازمان مالی سنگاپور امیدوار است که شرکت ها و افراد مبتکر در این حوزه را در سراسر جهان تشویق به توسعه و ارایه راهکارهایی کند که بتوانند پتانسیل CBDC را در ارائه خدمات پرداخت و فراگیری مالی در راستای سیاست های ثبات مالی بانک های مرکزی، به حداکثر برسانند.

سنگاپور به عنوان یکی از بازیگران اصلی در عرصه جهانی در توسعه ارز دیجیتال ظاهر شده است، و به طور فعال به تحقیقات خود در خصوص CBDC و صنعت ارزهای دیجیتال ادامه می دهد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx