سبقت گرفتن رمزارزها از طلا در روسیه

سبقت گرفتن رمزارزها از طلا در روسیه
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2433 نفر

سبقت گرفتن رمزارزها از طلا در روسیه

به نظر می رسد که رمزارزها به اندازه طلا بین سرمایه گذاران روسی محبوب هستند.

براساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال بین روس ها از محبوبیت خاصی برخودار است.

شورای جهانی طلا، سازمانی بزرگ که در حوزه توسعه بازار صنعت طلا فعالیت می کند، در تاریخ ۲۰ اکتبر، گزارشی از خرده فروشی طلا در روسیه منتشر کرد.

براساس این گزارش، در حال حاضر ارزهای دیجیتال پس از حساب های پس انداز، ارزهای خارجی، املاک و مستغلات و بیمه عمر به عنوان پنجمین ابزار محبوب سرمایه گذاری در روسیه محسوب می شود. در رتبه بندی شورای جهانی طلا، سرمایه گذاران روس در ۱۲ ماه گذشته به ترتیب ۱۷ و ۱۶ درصد در ارزهای دیجیتال و طلا سرمایه گذاری کرده اند.

سرمایه گذاری در روسیه در یک سال گذشته

سرمایه گذاری در روسیه در یک سال گذشته

بر اساس این گزارش، ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) همچنان در روسیه محبوب هستند و از دسترسی خوبی بهره می برند. در این بین، به دلیل عدم آموزش و اعتماد، طلا هنوز به عنوان یک ابزار اصلی برای سرمایه گذاری بین روس ها رایج نشده است.

این شورا عنوان کرد که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال در روسیه در حالی انجام می شود که بیشتر مردم به دارایی های دیجیتال به عنوان یک سرمایه گذاری نسبتاً خطرناک نگاه می کنند. اما چنین دیدگاهی برای طلا که از نظر تاریخی به عنوان یک سرمایه گذاری پایدار و بلند مدت محسوب می شود وجود ندارد. شورای جهانی طلا در ادامه اظهار داشت:

رشد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال نشان می دهد که تمایل به انتخاب و جذابیت دارایی های دیجیتال در میان سرمایه گذاران خرد رو به افزایش است. با شکل گرفتن بازار سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال در روسیه، فرصت سرمایه گذاری در دارایی های مختلف ظهور خواهد کرد و این مسئله واکنش بازار طلا را برخواهد انگیخت.

جالب است بدانید که روسیه به عنوان یکی از حوزه های اصلی سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال ظهور کرده است. طبق گزارشی که Chainalysis در سپتامبر ۲۰۲۰ منتشر کرد، روسیه پس از اوکراین دومین کشور بزرگ جهان براساس نرخ پذیرش و بکارگیری ارزهای دیجیتال است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx