غول مالی ژاپنی SBI شرکت دیگری را در حوزه ارزهای دیجیتال خرید!

غول مالی ژاپنی SBI شرکت دیگری را در حوزه ارزهای دیجیتال خرید!
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2411 نفر

غول مالی ژاپنی SBI شرکت دیگری را در حوزه ارزهای دیجیتال خرید

غول مالی ژاپنی SBI شرکت دیگری را در حوزه ارزهای دیجیتال خریده است. شرکت خدمات مالی SBI، که یکی از زیر مجموعه های هولدینگ SBI است، شرکت مبادلاتی B2C2 مستقر در انگلستان را خریداری کرده است.

طبق اعلامیه رسمی روز ۱۶ دسامبر، شرکت SBI اقدام به خرید ۹۰٪ سهام B2C2 کرده و این شرکت را به یکی از شرکت های تابعه خود افزوده است. طبق این بیانیه، این خرید در ۱۵ دسامبر انجام شده است.

با این خرید جدید، هر دو شرکت SBI و B2C2 قصد دارند که فرصت های تجاری بیشتری را برای شرکت های مالی که به دنبال سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستند، فراهم کنند. یوشیتاکا کیتائو (Yoshitaka Kitao)، مدیرعامل SBI، گفت که چشم انداز و تخصص B2C2 مکمل SBI است. کیتائو در ادامه گفت:

ما مشتاقانه منتظر همکاری مشترک و گسترش حضور خود در بازارهای جهانی هستیم.

ماکس بونن (Max Boonen)، بنیانگذار و مدیر عامل B2C2، تأکید کرد که رقم های جدیدی که در سال ۲۰۲۰ ثبت شده است، بار دیگر ثابت کرده است که دارایی های دیجیتال” در صنعت مالی قابل اغماض نیستند”. بونن افزود:

دارایی های دیجیتال می توانند در دهه آینده تأثیر فزاینده ای بر بازار مالی داشته باشند و ما افتخار می کنیم که در خط مقدم این تکامل در SBI هستیم.

B2C2 در سال ۲۰۱۵ تاسیس شد. این شرکت با داشتن دفاتری در ایالات متحده، ژاپن و انگلیس یکی از محبوب ترین شرکت های فعال در حوزه تجارت ارزهای دیجیتال در جهان برای سرمایه گذاران نهادی است.

به گفته بونن، به عنوان بخشی از این  خرید، تیم B2C2 در ژاپن به دفاتر SBI منتقل خواهند شد. وی همچنین انتظار دارد که این شرکت ۲۰ کارمند جدید را استخدام کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx