صرافی بلاکس (Blox) در هلند شروع به کار کرد

صرافی بلاکس
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3740 نفر

صرافی بلاکس (Blox) در هلند شروع به کار کرد

به لطف صرافی بلاکس (Blox) که امروز مجوز فعالیت خود را دریافت کرد، حالا سرمایه گذاران هلندی در مقایسه با گذشته راحت تر می توانند در رمزارزها سرمایه گذاری کنند.

صرافی بلاکس (Blox) با دریافت مجوز از بانک مرکزی هلند، اولین صرافی خواهد بود که پس از اجرای پنجمین دستورالعمل ضد پولشویی اتحادیه اروپا موسوم به AMLD5 در هلند راه اندازی می شود.

امروز این شرکت در اطلاعیه ای گفت:

BLOX اولین شرکت ارزهای دیجیتال متمرکز بر مصرف کننده است که در رجیستری بانک مرکزی هلند ثبت خواهد شد. این ثبت برای هر شرکتی که به کاربرانش امکان خرید، فروش، تجارت و نگهداری ارزهای دیجیتال را در هلند می دهد، اجباری است.

شرکت دیگری به نام AMDAX BV در ماه اکتبر فعالیت خود را در ارزهای دیجیتال در ماه اکتبر آغاز کرد. اما در مقایسه با صرافی بلاکس، این شرکت به سرمایه گذران کلان خدمات ارز دیجیتالی ارائه می دهد. سرمایه گذاری در این صرافی با ۲.۵ بیت کوین شروع می شود.

علاوه بر صرافی فوق که به تازگی مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی هلند دریافت کرده است، صرافی Anycoin Direct نیز امروز پروسه ثبت نام خود را انجام داد.

صرافی بلاکس در بیانیه خود افزود:

BLOX به مصرف کنندگان این امکان را می دهد; تا در ارز دیجیتال مورد علاقه خود با مبلغی کمتر از ۱ یورو سرمایه گذاری کنند. بنابراین تأیید بانک مرکزی هلند به این معنی است که ارزهای دیجیتال به طور گسترده در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.

بر خلاف صرافی هایی که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اند; صرافی Deribit در ژانویه سال جاری برای اجتناب از مقررات جدید تصمیم به ترک هلند گرفت.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx