چشم انداز صرافی کوین بیس از بیت کوین و اتریوم در نیمه دوم ۲۰۲۲

چشم انداز صرافی کوین بیس از بیت کوین و اتریوم در نیمه دوم 2022
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 861 نفر

چشم انداز صرافی کوین بیس از بیت کوین و اتریوم در نیمه دوم ۲۰۲۲

صرافی امریکایی کوین بیس (Coinbase) در گزارش تحقیقاتی خود به بررسی چشم انداز بیت کوین و اتریوم در نیمه دوم سال جاری میلادی پرداخته است. این صرافی همچنین کلاس جدیدی از دارایی های کریپتویی را معرفی کرده که احتمالا مورد توجه سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت.

صرافی Mt. Gox

در این گزارش، کوین بیس به عرضه بیت کوین پرداخته است. به اعتقاد کوین بیس، با ورود بیت کوین های صرافی Mt. Gox به بازار، ممکن است عرضه و فشار فروش این ارز افزایش یابد. لازم به ذکر است از هک این صرافی که هشت سال پیش رخ داد بالغ بر ۱۴۰,۰۰۰ واحد بیت کوین بازیابی شده است. ما از نزدیک رویدادهای پیرامون Mt. Gox را دنبال می کنیم. انتظار می رود که مبلغ خسارت که در حدود ۷ الی ۸ میلیارد دلار باشد، در نیمه دوم ۲۰۲۲ یا اوایل ۲۰۲۳ وارد بازار شود.

صادر کنندگان استیبل کوین ها

موضوع دیگری که کوین بیس به آن پرداخته خرید بیت کوین توسط پروژه های صادر کننده استیبل های الگوریتمی است. به اعتقاد این صرافی، این موضوع می تواند اثر عرضه بیت کوین های Mt. Gox به بازار را خنثی کند. همانطور که می دانید اخیرا ترا لبز از هدف خود برای خرید ۱۰ میلیارد دلار بیت کوین خبر داد. توسعه دهندگان این پروژه قصد دارند از بیت کوین به عنوان پشتوانه ای برای استیبل کوین UST خود استفاده کنند.

علاوه بر ترا، به نظر می رسد که ترون نیز برنامه مشابه ای برای استیبل کوین خود موسوم به USDD تدارک دیده است. همانطور که در تلگرام ارزینجا خواندید، این استیبل کوین از امروز، ۵ می، شروع به کار کرد.

مکانیسم اثبات سهام

کوین بیس می گوید که انتقال اتریوم به مکانیسم اثبات سهام می تواند یک عامل صعودی در روند حرکتی این آلت کوین باشد. لازم به ذکر است که انتظار می رود این انتقال در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ انجام شود.

راهکارهای لایه ۲

کوین بیس همچنین پیش بینی کرده با افزایش رقابت بین راهکارهای لایه ۲ و دی اپ ها، توجه سرمایه گذاران به این حوزه افزایش خواهد یافت. به اعتقاد این پلتفرم معاملاتی، ممکن است در آینده شاهد ظهور توکن های جدیدی در این حوزه باشیم.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx