تحلیل بازار: نزول بیت کوین، سقوط آلت کوین ها

تحلیل بازار نزول بیت کوین، سقوط آلت کوین ها
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 863 نفر

تحلیل بازار: نزول بیت کوین، سقوط آلت کوین ها

با کمرنگ شدن هیاهوی خرید توییتر توسط ایلان ماسک، و نزول ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و به طور کل بازارهای مالی جهانی، بار دیگر نگرانی ها در خصوص وضعیت اقتصاد جهانی افزایش یافته است.

سهام‌ های مرتبط با حوزه فناوری از جمله دارایی هایی بودند که بیشترین ضرر را در ۲۶ آوریل ثبت کردند. در مجموع در شرایط فعلی اقتصاد جهانی دارایی های پرخطر از جمله ارزهای دیجیتال همگی تحت تاثیر قرار گرفته اند.

داده ها نشان می دهند که بعد از حفظ حمایت ۴۰,۵۰۰ دلار در ساعت های ابتدایی، روند نزولی بیت کوین آغاز شده است. این طلای دیجیتال در تداوم روند نزولی خود تا سطح ۳۷,۸۸۴ دلار سقوط کرد. با این حال، بیت کوین دوباره توانست به بازه ۳۸,۰۰۰ دلار صعود کند. این ارز در حال حاضر در سطح ۳۸,۴۱۵ دلار قرار گرفته است.

تحلیل بازار نزول بیت کوین، سقوط آلت کوین ها

نمودار BTC

وضعیت فعلی بازار تداومی از ضعف مشاهده شده در سراسر بازارهای مالی در یک ماه اخیر بوده است. به عنوان نمونه بازارهای S&P 500، نزدک و داو به ترتیب شاهد ۷، ۱۱ و ۳ درصد کاهش بوده اند.

کف بازه حمایتی

بسیاری از تحلیلگران بر این عقیده هستند که روند نزولی ادامه خواهد داشت و بازار هنوز به کف خود نرسیده است. اما تحلیلگر شناخته شده بازار به نام رکت کپیتال، نموداری منتشر کرده که بیت کوین را در حال تست یک محدوده حمایتی مهم نشان می دهد.

تحلیل بازار نزول بیت کوین، سقوط آلت کوین ها

نمودار BTC

وی در این خصوص گفت:

بیت کوین بار دیگر به حمایت ماکرو کف بالاتر خود برگشته است.

به گفته این تحلیلگر، بیت کوین همچنان در بازه ای به دام افتاده که از ابتدای سال جاری شروع شده است. به اعتقاد او، همچنان حمایت قدرتمندی در پایین محدوده ۳۰,۰۰۰ دلار وجود دارد.

سقوط آلت کوین ها

طبق روال گذشته با نزول بیت کوین، آلت کوین ها نیز با شدت بیشتری نزول کرده اند. با نگاهی اجمالی به داده های کوین مارکت کپ در بازه ۷ روز گذشته می توان مشاهده کرد که بسیاری از آلت کوین ها بالغ بر ۱۰ – ۱۵ درصد از ارزش خود را از دست داده اند.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx