اتریوم (ETH) نیز همزمان با بیت کوین رکورد سال ۲۰۲۰ خود را شکست!

اتریوم (ETH) نیز همزمان با بیت کوین رکورد سال 2020 خود را شکست!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2279 نفر

اتریوم (ETH) نیز همزمان با بیت کوین رکورد سال ۲۰۲۰ خود را شکست!

در حالی که همه نگاه ها به رسیدن بیت کوین به بالاترین سطح خود معطوف است، برخی از تحلیلگران پیش بینی می کنند که اتریوم (ETH) در ماه های آینده چهار رقمی خواهد شد.

درحالی که بیت کوین همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهد، اتریوم نیز موفق شده به بالاترین سطح خود در سال جاری برسد. صعود اتریوم در حالی رخ می دهد که بورس کالای شیکاگو (CME) اعلام کرد که قصد دارد قراردادهای آتی این ارز دیجیتال را در سال ۲۰۲۱ راه اندازی کند.

در ۱۶ دسامبر بیت کوین با رشد ۱۰ درصدی خود موفق شد از ۱۹۱۴۰ دلار به ۲۱۴۳۰ دلار صعود کند. با تداوم روند صعودی خود، بیت کوین هم اکنون در بازه ۲۲۷۰۰ دلاری معامله می شود.

درحالی که بیت کوین توجه همه را به خود جلب کرده است، اتریوم نیز با رشد ۸.۵ درصدی خود در روز گذشته موفق شد رکورد جدیدی را برای خود ثبت کند. این آلت کوین در حال حاضر در بازه ۶۶۰ دلاری جای گرفته است.

رشد اتریوم به دنبال انتشار اخباری مبنی بر اینکه CME قصد دارد معاملات آتی اتریوم را در سال بعد راه اندازی کند، اتفاق افتاد. CME اعلام کرده که تقاضای بالایی برای این محصول وجود دارد و به همین دلیل به دنبال گرفتن تاییدیه از رگولاتورها است.

بورس کالای شیکاگو قراردادهای آتی بیت کوین خود را در دسامبر سال ۲۰۱۷ راه اندازی کرد، سالی که بیت کوین به اوج خود رسید.

برخی حتی صعود و رشد بیشتری را برای اتریوم پیش بینی می کنند. آلت کوین شرپا (Altcoin Sherpa)، کاربری در توییتر در این خصوص گفت اتریوم روند صعودی را در ماه دسامبر شروع کرده که در مقایسه با سه سال گذشته حاکی از سودی حداقل ۱۰۰ درصدی است. به این ترتیب، این تحلیلگر پیش بینی می کند که اتر برای اولین بار از سال ۲۰۱۷ به زودی از ۱۰۰۰ دلار پیشی خواهد گرفت.

تحلیلگر دیگری معتقد است که صعود اتریوم تازه شروع شده و این ارز دیجیتال در ۱۲ ماه گذشته ۱۸۵٪ در مقایسه با بیت کوین بهتر عمل کرده است.

شاخص های اتریوم (ETH)

مدیر بازاریابی پروتکل Set، آنتونی ساسانو (Anthony Sassano) در تحلیل خود به شاخص های اتریوم پرداخته و به اعداد و ارقام جالبی دست پیدا کرده است. وی در این خصوص گفت که توسعه دهندگان فعال اتریوم ۹۰۰٪ رشد داشته و تعداد تراکنش های اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته، ۸۰٪ افزایش داشته است. و تعداد آدرس ها فعال و هش ریت شبکه اتریوم نیز به ترتیب رشدی ۶۰ و ۱۵۰ درصدی داشته اند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx