فعالیت زیرزمینی ماینرها در چین

فعالیت زیرزمینی ماینرها در چین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 917 نفر

فعالیت زیرزمینی ماینرها در چین

ماینرها در چین علیرغم همه محدودیت هایی که بر ماینینگ بیت کوین اعمال شده است، همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند.

چندی پیش دانشگاه کمبریج در برآورد خود اعلام کرد که سهم چین از هش ‌ریت شبکه بیت ‌کوین به صفر کاهش پیدا کرده است. اما CNBC در گزارش خود مدعی شده است که سهم ماینرها در چین ممکن است در حدود ۲۰٪ باشد.

با این حال، نمی توان برآورد دقیقی از فعالیت ماینرها داشت، زیرا آنها با ممنوعیت های اعمال شده، فعالیت های خود را زیرزمینی کرده و در تلاش برای مخفی ماندن از دید دولت چین هستند.

یکی از ماینرهای زیرزمینی در مصاحبه ای با این شبکه اعلام کرد که تجهیزات ماینینگ بیت ‌کوین خود را در مکان ‌های مختلفی برای کاهش مقیاس فعالیت خود توزیع کرده است. وی همچنین گفت که از استفاده از شبکه اصلی برق اجتناب کرده و برق مورد نیاز خود را مستقیماً از منابع کوچک محلی تامین می کند.

تداوم سرکوب ماینینگ

بسیاری از ماینرها با این امید که دولت چین رویکرد نرم تری را در آینده اتخاذ خواهد کرد، فعالیت ماینینگ خود را مخفیانه ادامه دادند. اما با گذشت چندین ماه از ممنوعیت اعمال شده، به نظر نمی رسد که دولت چین بخواهد در مواضع خود تجدید نظر کند.

آینده بیت کوین بعد از چین

در کل، همانطور که داده ها نشان می دهند، به هیچ وجه نمی توان سرکوب ماینرها را نادیده گرفت. با گذشت چندین ماه، بیت ‌کوین همچنان تاثیر این ممنوعیت را احساس می کند.

در این راستا، برخی از تحلیلگران حتی اصلاح اخیر بازار را با فروش گسترده در بازارهای آسیایی از جمله در هوبی (Huobi) مرتبط می دانند.

با این حال، چشم انداز بلند مدت بازار همچنان صعودی است. و انتظار می رود که بیت کوین با گذر از این ممنوعیت بیش از پیش قدرتمند تر شود.

همانطور که در ارزینجا خواندید، بارها هش ریت بیت کوین اوج جدیدی را ثبت کرده است، که خود این موضوع می تواند گواهی بر قدرت بیت کوین علیرغم همه فشارها به ماینرها باشد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx