کلی لوفلر، مدیر عامل سابق شرکت Bakkt و سناتور ایالات جورجیا

کلی لوفلر
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2707 نفر

کلی لوفلر، مدیر عامل سابق شرکت Bakkt و سناتور ایالات جورجیا

نقل قول:

مسیر توسعه بازارهای جدید به ندرت خطی است: پیشرفت تمایل دارد بین نوآوری، نپذیرفتن، دوباره اختراع کردن و در نهایت پذیرش تعدیل شود. هر مرحله، چه بخشی از کشف یا سختی ها باشد، در نهایت باعث تقویت محصول می شود.

بیوگرافی:

پس از ۱۵ سال فعالیت در سمت مدیرعاملی در صرافی Intercontinental Exchange، هنگامی که کلی لوفلر (Kelly Loeffler) مدیرعامل شرکت Bakkt شد، فعالیتش در صنعت ارزهای دیجیتال شروع شد. او بر تأخیر در راه اندازی Bakkt نظارت داشت. هرچند که در ابتدا نتایج ناامید کننده بودند، اما با گذشت زمان کارآمدی آن اثبات شد و بنابراین برای بازار ارزهای دیجیتال بسیار مهم بود. در پایان سال ۲۰۱۹، وی اولین زن جمهوری خواهی بود که به عنوان نماینده ایالت جورجیا در کنگره ایالات متحده انتخاب شد، جایی که انتظار می رود وی از رمزارزها حمایت کند.

کلی لوفلر در سال ۲۰۱۹:

در اوایل سال، مدیر عامل ICE، جف اسپرچر (Jeff Sprecher) اعلام کرد که پلتفرم صرافی دارایی دیجیتال این شرکت در اواخر سال ۲۰۱۹ راه اندازی خواهد شد. از زمانی که اعلامش، Bakkt توجه فعالان صنعت ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است، زیرا این اقدام تلاشی جدی توسط بزرگترین صرافی جهان برای ورود سرمایه گذاران نهادی به دنیای دارایی های دیجیتال بود.

در ماه سپتامبر، این شرکت پلتفرم معاملات آتی بیت کوین خود را راه اندازی کرد. با اینکه عملکرد ابتدایی این شرکت به دلیل حجم نسبتا پایین مبادلاتی با در نظر گرفتن هیاهوی قبل از راه اندازی ناامید کننده بود، اما Bakkt اعلام کرد که محصولات بیشتری مانند تجارت کاملاً تنظیم شده آپشن های بیت کوین، معاملات آتی تسویه حساب نقدی و همکاری با استارباکس را در ماه های بعدی اضافه خواهد کرد. در ماه دسامبر، در کنار انتشار دو محصول مهم تجاری توسط Bakkt، کلی لوفلر، مدیرعامل این شرکت، به کرسی در سنای ایالات متحده توسط برایان کمپ (Brian Kemp)، فرماندار جورجیا، منصوب شد.

انتظار ما از لوفلر در سال ۲۰۲۰:

در حالی که لوفلر دیگر در راس شرکت Bakkt نیست، این شرکت اعلام کرده است که در سال ۲۰۲۰ یک اپ برای استفاده توسط مشتری هایش با همکاری استارباکس خواهد ساخت. گرچه لوفلر اکنون به کار سیاسی خود متعهد است، اما در این موضوع شکی نیست که وی به عنوان سناتوری تازه منصوب شده برای سیاست ها و قوانینی که برای جامعه ارزهای دیجیتال مفید خواهند بود می جنگد. هم اکنون وی به عنوان یکی از پروپا قرص ترین طرفداران رمزارزها در دولت ایالات متحده شناخته می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx