نظر تحلیل‌گران بازار رمزارزها در رابطه با ریزش اخیر

نظر تحلیل‌گران بازار رمزارزها در رابطه با ریزش اخیر
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1228 نفر

نظر تحلیل‌گران بازار رمزارزها در رابطه با ریزش اخیر

قیمت بیت کوین در روز شنبه به پایین‌ترین مقدار خود در سه ماه اخیر رسید. ادامه روند نزولی به دلیل اطلاعیه‌ای که توسط فدرال رزرو منتشر شد، اتفاق افتاد. طبق این اطلاعیه، فدرال رزرو هشدار داده است که ممکن است سریع تر از آنچه که قبلا انتظار داشته است سیاست‌های اقتصادی را که برای تقویت اقتصاد در دوران همه‌گیری کرونا ابلاغ شده بود را عوض کند. به همین خاطر کارشناسان پیش بینی کردند که ریزش اخیر بازار رمزارزها احتمالا برای هفته‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

از زمانی که فدرال رزرو هشدار داده است تا کنون بیت کوین با ۱۲% کاهش قیمت همراه بوده است. این چنین به نظر می‌رسد که فدرال رزرو تصمیم گرفته است که نرخ بالای تورم را با استفاده از حذف سریع تر بسته‌های اقتصادی در دوران پندمی کنترل کند.

یووا هاسگاوا

یووا هاسگاوا (Yuya Hasegawa)، تحلیل گر رمزارزها در بروکر بیت بانک (Bitbank)، چنین اعلام کرد که ریزش بازار تا کف‌های پایین تر قیمت احتمالا ادامه خواهد داشت زیرا اعلامیه چهارشنبه فدرال رزرو، احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را در ماه مارس تقویت کرد.

هاسگاوا گفت که بیت کوین ممکن است در کوتاه مدت تا ۴۰،۰۰۰ دلار سقوط کند، اما گزارش شاخص قیمت مصرف کننده دولت که قرار است چهارشنبه آینده منتشر شود، در صورتی که نشان دهد تورم بیش از حد انتظار افزایش یافته است، می تواند یک بازگشت قیمتی را به همراه داشته باشد و نگرانی های تورمی که بیت کوین را به بالاترین قیمت خود در ماه نوامبر رساند را تحریک کند.

مایک نووگراتز

روز پنجشنبه، میلیاردر رمزارز، مایک نووگراتز(Mike Novogratz)، مدیر عامل شرکت خدمات مالی Galaxy Digital، به CNBC گفت که احتمال فروش شدیدتر بیت‌کوین و کاهش ۸ درصدی قیمت تا ۳۸،۰۰۰$ وجود خواهد داشت.

دیدگاه نووگراتز به بازار رمزارزها، یک دیدگاه صعودی است و در رابطه با اتفاقات پیش رو به CNBC چنین گفت:

من وضعیت بیت کوین را در میان مدت اصلا نگران کننده نمی‌بینم، اما در هفته‌های پیش رو شاهد نوسانات شدیدی در بازار رمز ارزها خواهیم بود.

نووگراتز تنها ثروتمندی نیست که به بازار رمز ارزها دیدگاه صعودی دارد. در کنار او سرمایه گذاران بسیاری هستند که مردم را تشویق به خرید بیت کوین در اصلاحات قیمتی می‌کنند. به طور مثال بری سیلبرت (Barry Silbert) چنین می‌گوید:

سرمایه‌های بسیار زیادی منتظر ورود به بیت کوین هستند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx