ویچین به منظور کمک به کنترل انتشار کربن یک پلتفرم بلاکچین راه اندازی کرده است

ویچین به منظور کمک به کنترل انتشار کربن یک پلتفرم بلاکچین راه اندازی کرده است
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1355 نفر

ویچین به منظور کمک به کنترل انتشار کربن یک پلتفرم بلاکچین راه اندازی کرده است

ویچین (VeChain)، پلتفرم مدیریت زنجیره تامین، از یک سرویس بلاکچینی جدید خبر داده است که برای کمک به مشاغل و کسب و کارها به منظور ردیابی و گزارش داده های مربوط به انتشار کربن، طراحی شده است.

طبق پست منتشر شده، این سرویس جدید فناوری دفتر غیرمتمرکز را با یک مدل تجاری نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) ترکیب می کند.

این ابتکار “نرم افزار به عنوان سرویس ردپای کربن دیجیتال” به کسب و کارها این امکان را می دهد که داده های کلیدی را وارد کرده و آنها را با ارائه دهندگان خدمات ثالث برتر جهان که با شبکه وی چین همکاری می کنند، ادغام کنند. سپس، این داده ها می توانند ارزش گذاری شوند و در راستای بهبود عملکرد پایداری کل یک سازمان مورد استفاده قرار بگیرند.

موانع اعتماد و شفافیت

در این اعلامیه، وی چین از مسائلی همچون اعتماد و شفافیت به عنوان موانع موجود در زنجیره های تأمین سنتی هنگام جمع آوری داده های انتشار کربن شرکت ها یاد کرده است. از این رو، این پلتفرم اعلام کرد که بلاکچین عمومی این مشکل را حل می کند و پاسخ شفافی برای همه لایه های شبکه زنجیره تامین ارائه می دهد:

ابتکار نرم افزار به عنوان سرویس ردپای کربن دیجیتال وی چین که مبتنی بر بلاکچین است، یک بستر جامع و مقیاس پذیر است که به کسب و کارها امکان محاسبه، ردیابی و گزارش اقدامات خود در خصوص انتشار کربن در ارائه می دهد.

اخیراً الکساندر گلرت پاریس (Alexandre Gellert Paris)، مدیر کنوانسیون سازمان ملل متحد در مورد تغییرات آب و هوایی، خاطرنشان کرد که بلاکچین می تواند به شفافیت و مشارکت بیشتر ذینفعان کمک کند و در راهکارهای جدید مبارزه با تغییرات آب و هوایی ایجاد اعتماد کند.

همانطور که می دانید، چین، به عنوان بزرگترین تولید کننده کربن در جهان، نقش موثری در پیشرفت فناوری ها برای حمایت از معاهدات بین المللی آب و هوایی مانند توافق پاریس دارد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx