پیش بینی افزایش قیمت بیت کوین با سرمایه گذاری انبوه شهروندان آمریکایی

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1887 نفر

پیش بینی افزایش قیمت بیت کوین با سرمایه گذاری انبوه شهروندان آمریکایی

طبق آمار دریافت شده از یک پایگاه نظر سنجی موثق و دقیق، آمریکایی ها ۴۰ میلیارد دلار کمک هزینه معیشتی دولت را در ارزهای دیجیتال بخصوص بیت کوین سرمایه گذاری خواهند کرد.

نظرسنجی جدید یک شرکت سرمایه گذاری بانکی نشان داد که بسیاری از شهروندان آمریکایی قصد دارند کمک هزینه معیشتی خود را برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال اختصاص دهند و اغلب کسانی که سرمایه گذاری می کنند بیشتر علاقه مند به سرمایه گذاری در بیت کوین هستند.

آمریکایی های واجد شرایط چک های کمک هزینه معیشتی ۱۴۰۰ دلاری خود را که به عنوان بخشی از بسته امداد دولت برای ایام کرونا می باشد را ، تا آخر هفته دریافت می کنند.

گفته می شود که تعداد قابل توجهی از افراد قصد دارند آن را برای بیت کوین هزینه کنند و انتظار می رود که این ارز دیجیتال پیشرو ۶۰ درصد از کل سرمایه گذاری این شهروندان را به خود اختصاص دهد.

 

همچنین یاهو فایننس گزارش داد که بررسی انجام شده نشان داده است که این میزان قابل توجه از خرید شهروندان آمریکایی و سرمایه گذاران می تواند تا ۳٪ به ارزش بازار بیت کوین اضافه کند.

نکته مهمی که وجود دارد این است که فدرال رزرو ایالات متحده آمریکا سال گذشته اعلام کرد که برنامه ای برای مهار کمک هزینه معیشتی ویروس کرونا ندارد. پیش از این تحلیلگران ارزهای دیجیتال گفته بودند که این امر باعث می شود سرمایه گذاران چشم به بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری کنند زیرا آنها می ترسند ارزش دلار آمریکا کاهش یابد.

طبق گزارش ها و شواهد گذشته نیز، همواره با شروع توزیع بسته های کمک معیشتی دولت آمریکا به شهروندان خود، ترس و اطمینان از کاهش ارزش دلار آمریکا در جهان به وضوح مشاهده شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx