با افت مجدد قیمت بیت کوین و اتریوم، چه اتفاقی در چند روز آتی خواهد افتاد؟

با افت مجدد قیمت بیت کوین و اتریوم، چه اتفاقی در چند روز آتی خواهد افتاد؟
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3054 نفر

با افت مجدد قیمت بیت کوین و اتریوم، چه اتفاقی در چند روز آتی خواهد افتاد؟

با رشد بورس ایالات متحده، سرمایه گذاری ها بر روی دارایی های امنی مثل بیت کوین کمی کاهش یافته است. اما چه اتفاقی برای بازار ارزهای دیجیتال در چند روز آتی خواهد افتاد؟

بیت کوین BTC

بیت کوین بار دیگر از ۱۲۱۱۳ دلار به سمت پایین حرکت کرد. این بیانگر دفاع شدید خرس ها از این مقاومت است. شاخص RSI و مسطح شدن نمودار میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه با عدد ۱۱۵۵۸ دلار خبر از برابری عرضه و تقاضا می دهد. قیمت ۱۱ هزار دلار قیمت مهمی است. اگر خرس ها قیمت بیت کوین را پایین این رقم بیاورند، هدف قیمت ۹۵۴۰ دلار بوده است.

BTC

البته افت قیمت تا این سطح (هرچند مطلوب خرس ها است) بعید به نظر می رسد. چرا که به نظر گاوها از سطح ۱۰۴۰۰ دلاری حمایت کنند. اگر بیت کوین بالای قیمت ۱۱۰۰۰ دلار باقی بماند، احتمال ثبات چند روزه و تلاش مجدد برای بالاتر رفتن از ۱۲۱۳۳ و سپس ۱۲۴۶۰ دلار وجود دارد. در چند روز آینده مراقب تغییرات قیمت باشید. سطوح ۱۱ هزار دلار و ۱۲۱۱۳ دلار بسیار مهم هستند. در حال حاضر قیمت این ارز در صرافی بایننس ۱۱۳۰۶ دلار است.

اتریوم ETH

اتریوم با رد کردن ۴۴۶ دلار به تارگت ۴۸۰ دلار رسید. اما با فروش برای برداشت سود همراه شد و تا ۴۱۶ دلار پایین آمد. گاوها در تلاش هستند تا قیمت از ۴۰۸ دلار معادل میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه پایین تر نیاید. این اتفاق خوبی است و نشانه ی نگاه مثبت به روند این ارز است.

ETH

اگر این رقم به سمت پایین رد شود، ممکن است تا ۳۶۶ دلار افت کند. البته با توجه به بالا آمدن میانگین های متحرک و حضور RSI در ناحیه مثبت، به نظر می آید مسیر این ارز به سمت ۴۸۰ و بالاتر باشد و این افت قیمت بعید است.

لایت کوین  LTC

با اینکه قیمت این ارز بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه یعنی ۵۹ دلار باقی ماند، اما قیمت از ۶۴ دلار رد نشد.

LTC

این نشانه ی مقاومت شدید خرس ها است. با تفسیر نمودار، به نظر می رسد هدف خرس ها سقوط قیمت تا ۳۹ دلار است. البته اکر گاوها برای افزایش قیمت تلاش کنند، با رد کردن قیمت ۶۴ دلاری، هدف ۶۸.۹ دلار است.

کاردانو ADA

کاردانو در چند روزه گذشته تا ۰.۱۰ دلار هم پایین آمد. این اتفاق خوبی نیست. وجود  RSI در ناحیه ی منفی و پایین آمدن میانگین متحرک نمایی حکایتگر برتری خرس ها در این کارزار است.

ADA

اگر قیمت کاردانو از ۰.۱۰ دلار هم پایین تر بیاید، به ۰.۰۸ دلار می رسد.در غیر این صورت اگر با فزایش تقاضا روبرو شویم، ممکن است قیمت تا ۰.۱۳ دباره برگردد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx