کشتی کروز ساتوشی آماده پذیرایی از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال

کشتی کروز ساتوشی آماده پذیرایی از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2900 نفر

کشتی کروز ساتوشی آماده پذیرایی از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال

شرکت اوشن بیلدرز (Ocean Builders)، شرکتی که “خانه های دریایی شناور و خارج از شبکه” می سازد، یک کشتی کروز تفریحی قدیمی استرالیایی را خریداری کرده است که به “Satoshi” تغییر نام داده و قصد دارد این کشتی تفریحی را با شرکت های ارزهای دیجیتال، کارآفرینان و عشایر دیجیتال در سواحل پاناما پر کند.

در بیانیه ای، مدیرعامل اوشن بیلدرز Chad Elwartowski، اعلام کرد که این کشتی فضای منحصر به فردی برای نوآوری تشکیل می دهد که در آن کارآفرینان رمزارزها می توانند فعالیت و شبکه سازی کنند:

ما مشتاقانه منتظر ایجاد یک مرکز فناوری و نوآوری در اینجا در پاناما هستیم. هدف ما این است که بدانیم چگونه می توان در دریا به صورت پایدار زندگی کرد و مرزهای جدیدی را در این قلمرو جدید ترسیم کرد.

این کشتی که در سال ۱۹۹۱ با نام Pacific Dawn ساخته شد به دلیل تأثیر همه گیری ویروس کرونا بر صنعت سفر دریایی به فروش گذاشته شد.

دلیل انتخاب Satoshi به عنوان اسم جدید این کشتی، خالق بیت کوین عنوان شده است که در دنیای رمزارزها با نام مستعار Satoshi شناخته می شود. به گفته Chad، این کشتی میزبان رستوران ها، کازینوها، مراکز پزشکی و پارک آبی خواهد بود. این کشتی در خلیج پاناما که میزبان صرافی های بسیاری است، لنگر خواهد انداخت. دلار و بیت کوین از جمله ارزهایی خواهند بود که در این کشتی تفریحی می توان برای پرداخت هزینه ها از آنها استفاده کرد.

فروش ۲۰۰ کابین اول در ماه نوامبر

ساتوشی ۷۷۷ کابین دارد که ۲۰۰ کابین اول از طریق مزایده در تاریخ ۵ تا ۲۸ نوامبر به فروش گذاشته خواهد شد. این کابین ها بین ۲۵ تا ۵۰ هزار دلار قیمت گذاری شده اند. با این حال، خریداران باید به صورت ماهانه هزینه هایی را برای مالکیت کامل کابین ها پرداخت کند.

نحوه فروش کابین ها طوری برنامه ریزی شده است که کارآفرینانی که در یک حوزه مشترک فعالیت می کنند فرصت خرید اتاق های مجاور به یکدیگر را داشته باشند.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، کشتی تفریحی ساتوشی از اوایل سال ۲۰۲۱ آماده سکونت خواهد بود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx