۴ بلاکچین و پروژه رمزارزی در متاورس (قسمت سوم)

4 بلاکچین و پروژه رمزارزی در متاورس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 946 نفر

۴ بلاکچین و پروژه رمزارزی در متاورس (قسمت سوم)

در قسمت اول به توضیح مختصر حوزه متاورس پرداخته شد و پس از آن به طور کلی سبک بازی‌هایی که در این حوزه و بر روی شبکه هوشمند BNB قرار دارند توضیحاتی ارائه گردید. و در نهایت ۴ بازی سندباکس، دیسنترالند، انجین و بلاک توپیا توضیح داده شدند که در ادامه در هر قسمت به شرح کامل این پروژه‌ها پرداخته می‌شود. در قسمت دوم، پروژه سندباکس به طور کامل توضیح داده شد.

دیسنترالند (MANA) چیست؟

دیسنترالند یک جهان سه بعدی است که در آن بازیکنان زمین های خود را توسعه می دهند، رویدادها را میزبانی می کنند، محتوا تولید می کنند و در سایر فعالیت های اجتماعی شرکت می کنند. اقتصاد اصلی دیسنترالند بر اساس بلاک چین برای ایجاد هویت دیجیتال، مالکیت و انحصار یک سری از دارایی‌ها است. این یکی از معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین پروژه‌هایی است که قبل از جنون بزرگ متاورس در اواخر سال ۲۰۲۱ ساخته شده است.

این بازی در سال ۲۰۱۶ تاسیس شد. استابان اردانو (Estaban Ordano) و آری ملیچ (Ari Meilich) با توسعه یک بازی دو بعدی پایه توانستند دیسنترالند را به دنیایی بزرگ با NFTهایی به ارزش صدها هزار دلار تبدیل کنند. توکن این پروژه MANA نام دارد که بر بستر اتریوم واقع شده است.

پس چگونه دیسنترالند وارد متاورس شد؟ دیسنترالند موفق شد بسیاری از نیازهای حوزه متاورس را پاسخگو باشد: محیط سه بعدی، اقتصاد دیجیتال، عناصر اجتماعی و رویدادهای درون بازی. با پروژه های بیشتری که به دیسنترالند متصل شدند، این پروژه را به یک هسته مرکزی تبدیل کرد. دیسنترالند همچنین زمین‌های خود را به صورت یک توکن غیرمثلی به نام LAND ارائه کرده است. این توکن به با ارائه قدرت رای در سازمان غیرمتمرکز خودمختار دسنترالند دائو، محبوبیت بیشتری به دست آورد که موجب افزایش قیمت آن شد.

دیسنترالند

 

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx