۴ رمزارز طلایی هفته با پتانسیل رشد شگفت انگیز

4 رمزارز طلایی هفته
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 782 نفر

تحلیل بیت کوین

در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم بیت کوین (BTC) موفق شد تا در تایم فریم روزانه، خود را به روی EMA-20 برساند و حمایت این خط میانگین را به دست آورد. اکنون به نظر می‌رسد که هدف بعدی بیت کوین MA-50 در حدود قیمت ۲۷۲۹۵ دلار باشد. عبور از این محدوده می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد، اما در صورت عبور، بیت کوین می‌تواند رشد خود را تا کانال ۲۸ هزار دلاری ادامه دهد.

تحلیل رمزارز بیت کوین

نمودار روزانه BTC/USDT

میکر دائو MKR

تحلیل رمزارز میکردائو

نمودار روزانه MKR/USDT

فشار خرید از سوی گاوها باعث شد تا قیمت رمزارز MKR به بالای MA-50 پرتاب شود و راه خود را به سوی ۱۳۷۰ دلار باز کند، جایی که انتظار درگیری زیادی بین گاوها و خرس‌های بازار وجود دارد. اگر گاوها پیروز این میدان شوند باید منتظر میکر ۱۷۶۰ دلاری باشیم؛ در غیر این صورت ممکن است که MKR به سوی ۱۱۶۰ دلار و ۹۸۰ دلار بازگردد.

آوه AAVE

خرید آوه

نمودار روزانه AAVE/USDT

رمزارز AAVE به دلیل رشد کلی بازار دیفای از هر دو مقاومت EMA-20 و MA-50 خود عبور کرد. درحال حاضر منتظر اصلاح قیمتی آوه به قیمت ۵۹ دلار هستیم. درصورتی که در تست مجدد، این سطح از قیمت حمایت کند اهداف بعدی برای AAVE در حدود ۷۰ و ۷۶ دلار خواهد بود. در غیر این صورت احتمالا این رمزارز محبوب سقوطی تا ۴۸ دلار را تجربه کند.

تورچین RUNE

تحلیل رمزارز rune

نمودار روزانه RUNE/USDT

تورچین (RUNE) در چند روز گذشته یک بازیابی قیمت هوشمندانه را تکمیل کرده است که نشان می‌دهد خریداران در تلاش برای بازگشت به بازی هستند. تورچین با حرکت صعودی خود به مقاومت ثابت ۲ دلاری نزدیک می‌شود که احتمالاً به عنوان یک مانع بزرگ عمل کند. اگر قیمت تورچین از ۲ دلار دامپ شود (به شدت کاهش یابد)، نشان می‌دهد که گاوها به سوی فروش هجوم آورده‌اند. در این صورت قیمت می‌تواند تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۶۲ دلار) کاهش دهد.

از طرفی، اگر جفت ارز RUNE/USDT سطوح فعلی را حفظ کند می‌توان نتیجه گرفت که گاوها همچنان مواضع خود را حفظ کرده و عقیده دارند که رالی قیمت ادامه می‌یابد. اگر مقاومت ۲ دلار حذف شود، این  رمزارز می تواند روند صعودی جدیدی را تا ۲.۳۰ دلار و سپس تا ۲.۸۰ دلار آغاز کند.

رندر توکن RNDR

خرید رمزارز RNDR

نمودار روزانه RNDR/USDT

بسته شدن کندل روز گذشته بر روی هر دو میانگین متحرک، شکست این خطوط را تایید کرد. علاوه بر اینکه اندیکاتور RSI در محدوده خوبی قرار دارد، هر دو میانگین متحرک هم یک برخورد صعودی را ایجاد کرده‌اند. برایند این داده‌ها نشان می‌دهند که روند پیش روی رندر بیشتر صعودی به نظر می‌رسد. تارگت‌های قیمتی این رمزارز را می‌توان ۱.۸۳ و ۲.۲ دلار در نظر گرفت اما اگر ورق برگشت، تارگت‌های روند نزولی به ترتیب ۱.۳۸ و ۱.۲۹ دلار خواهند بود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx