۶ آلتکوین لیست شده در کوین بیس توسط SEC مورد هدف قرار گرفتند

کوین بیس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 422 نفر

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به طور خاص چندین آلتکوین مبتنی بر اتریوم در کوین بیس را قبل از ارسال اطلاعیه ولز امروز به این صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال هدف قرار داده است.

در ماه ژوئیه، در پرونده معاملات داخلی خود علیه یکی از کارمندان سابق کوین بیس، SEC از ۹ دارایی رمزنگاری که معتقد است اوراق بهادار هستند، نام برد. شش مورد از این دارایی ها امروز هم در این صرافی باقی مانده اند.
توکن‌های مورد بحث عبارتند از Amp (AMP)، LCX (LCX)، پاور لجر (POWR)، رالی (RLY)، XYO (XYO) و DerivaDAO (DDX).

در آن زمان، کو‌ین بیس قویاً این ادعا را که دارایی‌های رمزنگاری فوق اوراق بهادار هستند، رد کرد و به فرآیند و بررسی‌های سخت‌گیرانه SEC برای تعیین اینکه کدام دارایی‌ها در صرافی فهرست شده‌اند، استناد کرد.

امروز، SEC اعلامیه ولز را به کوین بیس ارسال کرد، مبنی بر اینکه آژانس تصمیم اولیه ای گرفته است تا یک اقدام اجرایی علیه کوین بیس ارائه دهد. کو‌ین‌بیس می‌گوید این اعلان «بخش نامشخصی» از دارایی‌های دیجیتال فهرست‌شده‌اش، و همچنین سرویس استیکینگ شرکت کو‌ین بیس ارن، بازوی سازمانی کو‌ین بیس پرایم و کیف پول غیرحضانتی آن را هدف قرار می‌دهد.

این صرافی می‌گوید از فرصتی برای دفاع از محصولات خود در دادگاه در صورت لزوم استقبال می‌کند و خاطرنشان می‌کند که طبق معمول در همه جبهه‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این خبر در بحبوحه یک روز پرنوسان برای بیت کوین و بازارهای کریپتو به دنبال افزایش یک چهارم واحدی جدید نرخ از سوی فدرال رزرو منتشر شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx