تراکنش روزانه در آربیتروم قبل از ایردراپ به رکورد جدیدی رسید

آربیتروم
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 515 نفر

فعالیت در شبکه آربیتروم (Arbitrum)، پیش از ایردراپ برنامه‌ریزی شده توکن بومی این شبکه (ARB) در روز پنجشنبه، سرعت خود را افزایش داده است.

آربیتروم  یک سیستم مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم است که از فناوری رول آپ‌های خوشبینانه برای ارائه تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تر استفاده می‌کند. بر اساس منبع داده Arbiscan، تعداد تراکنش های روزانه در آربیتروم به رکورد جدید ۱,۳۱۲,۰۵۲ در روز چهارشنبه افزایش یافت و از اوج قبلی ۱,۱۰۳,۳۹۸ که در ۲۱ فوریه ثبت شده بود، گذر کرد. شبکه اصلی اتریوم حدود ۱.۰۸ میلیون تراکنش را پردازش کرد.

آمار آربیتروم از زمانی که یک هفته پیش ایردراپ توکن خود را اعلام کرد، بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است. بر اساس داده‌های به دست آمده از داشبورد آربیتروم، این پروژه مقیاس‌پذیری پیشرو طی دو هفته بیش از ۴۰۰۰۰۰ کاربر جدید پیدا کرده است که تعداد کاربران انباشته را به بیش از ۳ میلیون رسانده است.

حدود ۶۲۵۰۰۰ کیف پول، واجد شرایط ایردراپ یا توزیع رایگان بیش از ۱ میلیارد توکن ARB در اواخر روز پنجشنبه هستند. دلفی دیجیتال در یک پیام توییتری گفت:

«آربیتروم با راه‌اندازی توکن حاکمیتی خود، ARB، برای انتقال به سمت حاکمیت DAO است و در حال تمرکززدایی می‌یاشد. ۱۲.۷۵ درصد از عرضه آن یا ۱.۲۷۵ میلیارد توکن بین اعضای انجمن Arbitrum و DAO ها در اکوسیستم آر‌بیتروم توزیع خواهد شد.»

ایردراپ‌هایی که شامل توزیع توکن‌های رایگان در جامعه می‌شود، روشی رایج برای تقویت پذیرش است. مجموع عرضه ARB به ۱۰ میلیارد محدود خواهد بود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx