تجزیه و تحلیل درون شبکه‌ای کاردانو | تحلیل ADA

تجزیه و تحلیل درون شبکه‌ای کاردانو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 489 نفر

کاردانو [ADA]، طبق اطلاع رسانی‌های هفتگی تازه منتشر شده خود، بین ۹ تا ۱۶ سپتامبر شاهد رشد اکوسیستم بوده است. بر اساس این گزارش، ۹۸ پروژه بر روی بلاک چین در دوره مورد بررسی راه اندازی شده است. این نشان دهنده افزایش ۴ درصدی نسبت به ۹۴ پروژه راه اندازی شده هفته قبل در شبکه است. با افزایش ۲ درصدی بین ۹ تا ۱۶ سپتامبر، تعداد توکن های بومی در کاردانو به ۶.۱ میلیون افزایش یافت. علاوه بر این، از زمان راه‌اندازی آن، تعداد کل تراکنش‌های انجام‌شده در بلاک چین به ۵۰ میلیون رسید که در هفته گذشته ۱ درصد افزایش یافته است.

وضعیت کاردانو

با توجه به دوره مورد بررسی، قیمت کاردانو ۱٪ کاهش یافت، داده های CoinMarketCap نشان داد. قیمت هشتمین ارز دیجیتال بزرگ در ۱۰ سپتامبر به ۰.۵۲ دلار افزایش یافت و پس از آن شکست خورد. از ۲۰ آگوست، ADA در منطقه محدودی معامله شده بود، علت آن هم می‌تواند کاهش در بازار عمومی ارزهای دیجیتال و به تعویق افتادن مکرر هاردفورک واسیل باشد. با توجه به برنامه ریزی برای ارتقا در پنج روز، ممکن است سوال کنید که آیا ADA به این ارتقاء مهم واکنشی مشابه اتریوم به ادغام نشان می دهد؟ در زمان انتشار، با افزایش ۲.۳۱ درصدی قیمت در ۲۴ ساعت گذشته، کاردانو در ۰.۴۷۶۵ دلار معامله شد.

تجزیه و تحلیل درون شبکه‌ای

مشخص است که میزان کاربران فعال روزانه به شدت با عملکرد قیمت دارایی مرتبط است. بدون هیچ اقدام قابل توجهی در قیمت ADA بین ۹ و ۱۶ سپتامبر، آدرس های منحصر به فرد در همان دوره سقوط کردند. طبق داده‌های سنتیمنت، ۱۵ درصد کاهش در آدرس‌های فعال روزانه ADA در هفت روز ثبت شده است. ارزش واقعی ارزش بازار هفت روزه این دارایی (MVRV) نشان داد که یک هلدر متوسط ADA در هفته گذشته زیان را ثبت کرده است.

تجزیه و تحلیل درون شبکه‌ای کاردانو

از زمان انتشار خبر آمادگی برای ارتقای واسیل که تاریخ این ارتقا را تایید می‌کند، فعالیت‌های توسعه‌ای کاردانو افزایش یافته است. در زمان انتشار مقاله نمودار مربوطه عدد ۳۸۳ را نشان می‌دهد، که از آن زمان تاکنون ۲ درصد افزایش را در این معیار شاهد بودیم.

تجزیه و تحلیل درون شبکه‌ای کاردانو

در آماده سازی برای هارد فورک، سهامداران کلیدی کاردانو انباشت کوین را در سه ماه گذشته افزایش داده اند. در این دوره تعداد آدرس هایی که بین ۱۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ کوین ADA دارند ۷ درصد افزایش یافته است. همچنین، شاخص آدرس‌های ADA که دارای بین ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ کوین ADA هستند در مدت مشابه ۲ درصد افزایش یافته است.

تجزیه و تحلیل درون شبکه‌ای کاردانو

با این حال، نهنگ‌های بزرگ‌تر کاردانو که دارای ۱،۰۰۰،۰۰۰ و بیشتر از کوین ADA هستند، از اقدام ضعیف قیمت خسته به نظر می‌رسیدند. از این رو، آنها به تدریج دارایی های ADA خود را کاهش داده اند.

تجزیه و تحلیل درون شبکه‌ای کاردانو

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx