شیبا با خبر راه اندازی نسخه بتا شیباریوم ۱۴ درصد رشد کرد

شیباریوم شیبا
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1070 نفر

رشد ۱۴ درصدی شیبا با خبر راه‌اندازی نسخه بتا شیباریوم

شیبا اینو که عموماً به عنوان «قاتل دوج کوین» شناخته می‌شود، یکی از ارزهای دیجیتال بوده است که در سال ۲۰۲۳ همواره در صدر اخبار ارزهای دیجیتال قرار داشته است. با توجه به داده‌های کوین مارکت کپ، دومین میم کوین بزرگ بازار به دلیل رشد کل بازار، از ابتدای سال جدید تاکنون ۷۴.۴۱ درصد افزایش یافته است. بیشتر توجه به شیبا اینو بخاطر راه اندازی قریب الوقوع شیباریوم است، یک شبکه لایه ۲ که برای کاهش اتکای شیبا به بلاک چین اتریوم با پردازش بخش بزرگتری از تراکنش های شامل تمام توکن های مبتنی بر شیبا، از جمله LEASH، SHIB و BONE طراحی شده است.  بنابراین منجر به توان عملیاتی بالاتر و هزینه های کمتر می شود.

در جدیدترین توسعه در شیبا اینو، این توکن در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است و از هر کوین دیگری در ۴۰ ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار، بهتر عمل کرده است. افزایش قیمت اخیر شیبا یک روز پس از آن رخ داد که بنیاد Unification، توسعه دهندگان مشترک شیباریوم، به روز رسانی پروژه لایه ۲ را منتشر کردند که سطح هیجان ارتش شیبا افزایش را برانگیخت. در زمان نگارش این مقاله، شیبا اینو با ۰.۰۰۰۰۱۴۰۹ دلار، با حجم معاملات روزانه ۱،۱۳۸،۷۲۵،۱۴۴ دلار، معالمه می شود. بر اساس اطلاعات بیشتر کوین مارکت کپ، شیبا با ارزش بازار ۷,۷۳۵,۱۶۳,۷۷۳ دلار به عنوان سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ در بازار رتبه بندی شده است.

راه اندازی بتا شیباریوم

بر اساس یک پست وبلاگ مدیوم در روز جمعه، بنیاد  Unificationیک به روز رسانی در مورد پروژه شیباریوم را ارائه کرد که در آن اعلام کردند تاریخ راه اندازی بتا به سرعت نزدیک می شود. Unification همیشه با پروژه هایی که ما به آنها اعتقاد داریم، به عنوان پشتیبان توسعه معماری کار کرده است، و مفتخریم که این کار را با دوستان خود در این پروژه انجام دهیم. با توجه به این گستره، عجله کردن احمقانه است، اما کار به خوبی پیش می‌رود، و اگرچه شبکه بتا عمومی هنوز راه‌اندازی نشده است، آن روز به سرعت در حال نزدیک‌تر شدن است.

اگرچه تاریخ دقیق راه اندازی شیباریوم هنوز توسط بنیاد Unification یا توسعه دهنده اصلی Shiba Inu Shytoshi Kusama ذکر نشده است، بسیاری از ارتش شیبا آن را ۱۴ فوریه پیش بینی می کنند. به دلیل توییت مرموز ارسال شده توسط Shytoshi که اکنون حذف شده است، چنین حدس و گمان هایی زیاد است. در این توییت نوشته شده بود: «به سرعت نواختن فلوت را قبل از قرار دادن شیباریوم در یک جعبه قلبی شکل با کمان یاد بگیرید.» یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های شیباریوم که در پست وبلاگ Unification ذکر شد، آزمایش موفقیت‌آمیز راه‌حل Oracle of Oracles (OoO)  در شبکه Shibarium alpha است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx