شبکه لایتنینگ به پلتفرم بایننس اضافه شد

شبکه لایتنینگ
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 542 نفر

صرافی ارز دیجیتال بایننس ادغام شبکه لایتنینگ بیت کوین در پلتفرم خود را برای برداشت و واریز BTC تکمیل کرده است. این توسعه جدید امروز در یک پست وبلاگی تأیید شد و تیم بایننس اشاره کرد که کاربران صرافی اکنون می توانند از این راه حل مقیاس بندی لایه ۲ برای واریز و برداشت‌های BTC استفاده کنند. در این پست آمده است:

«کاربران اکنون می توانند برای واریز و برداشت بیت کوین، شبکه لایتنینگ را به عنوان یک گزینه انتخاب کنند. گزینه های دیگر عبارتند از: شبکه هوشمند بایننس (BEP-20)، شبکه سگویت بیت کوین (SegWit)، شبکه بیکن بایننس (BEP2) و شبکه اتریوم (ERC-20).

شبکه لایتنینگ در بایننس

شبکه های موجود برای برداشت بیت کوین در صرافی بایننس

بایننس برای اولین بار در ماه می به ادغام شبکه لایتنینگ در پلتفرم خود اشاره کرد. این تصمیم پس از آن اعلام شد که به دلیل سیل تراکنش های معلق، هزینه‌های گاز شبکه BTC افزایش یافت و بایننس مجبور شد واریز و برداشت خود را متوقف کند.
انفجار در کارمزد تراکنش‌ها تا حد زیادی به ایجاد میم کوین‌ها در شبکه بیت کوین به شکل توکن‌های BRC-20 (یک استاندارد توکن جدید در شبکه) نسبت داده شده است.

بایننس به جمع بیت فینکس، ریور فایننشال، اوکی اکس، کراکن و کوین کورنر به عنوان صرافی‌های برجسته دیگری که شبکه لایتنینگ را پذیرفته‌اند، می‌پیوندد. برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس نیز در ماه آوریل اعلام کرد که قصد دارد شبکه لایه ۲ بیت کوین را در صرافی کوین بیس ادغام کند. با این حال، او در مورد زمان خاصی برای اضافه کردن شبکه لایتنینگ صحبت نکرد. هدف شبکه لا‌یتنینگ این است که تراکنش‌های بیت‌کوین را سریع‌تر و ارزان‌تر کند و به کاربران اجازه می‌دهد کانال‌های تراکنش خارج از زنجیره ایجاد کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx