انباشت بیت کوین و اتریوم توسط سرمایه گذاران

بیت کوین و اتریوم
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 437 نفر

انباشت بیت کوین و اتریوم توسط سرمایه گذاران

به گفته شرکت تحلیلی کریپتو IntoTheBlock، یکی از شاخص‌ها نشان می‌دهد که فعالان بازار در حال خرید و انباشت بیت‌کوین و اتریوم برای مدت طولانی هستند. لوکاس اوتومورو، رئیس تحقیقات این شرکت، در تحلیلی جدید خاطرنشان می‌کند که دو دارایی برتر ارز دیجیتال همچنان شاهد خروج ارز از صرافی ها هستند، اگرچه سطوح این هفته در مقایسه با هفته‌های گذشته با سرعت کمتری همراه بوده است.

به گفته Outumuro، برداشت‌های صرافی به طور بالقوه به انباشتگی توسط سرمایه‌گذارانی اشاره دارد که رمزارز خود را خارج از صرافی‌های متمرکز ذخیره می‌کنند. این محقق همچنین خاطرنشان کرد که کارمزدهای شبکه بیت کوین، که تمایل به خرج کردن و همچنین تقاضا برای استفاده از دارایی کریپتو را دنبال می کند، در این هفته ۵۵ درصد نسبت به کف سالانه در هفته گذشته افزایش یافته است. طبق گفته Outumuro، کارمزدهای اتریوم نیز برای استانداردهای بازار نزولی نسبتاً بالا باقی مانده است.

به علاوه، این محقق عنوان داشت که نوسانات ۳۰ روزه بیت کوین به پایین ترین حد در دو سال گذشته رسیده است. بیت کوین از اواسط ژوئن تقریباً در محدوده ۲۰۰۰۰ دلار قرار داشته است و در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۱۹۱۸۷ دلار معامله می شود. بیت کوین با رتبه اول بر اساس ارزش بازار در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۴۴ درصد افزایش یافته است.

اتریوم در زمان نگارش مقاله با قیمت ۱۳۰۰ دلار معامله می شود. رتبه دوم بازار ارز دیجیتال بر اساس ارزش کل بیش از ۱٪ در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx