بیت کوین (BTC) به طور بالقوه نزولی است

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 375 نفر

به گفته شرکت تحلیل رمز ارز سنتیمنت، بیت کوین (BTC) یک الگوی بالقوه نزولی در نمودارها نشان می دهد. سنتیمنت اشاره می کند که ۱.۶۹ میلیون بیت کوین با ارزش بیش از ۳۳ میلیارد دلار در زمان نگارش این مقاله، بین ۷ تا ۱۳ سپتامبر وارد صرافی ها شد. به گفته سنتیمنت، این رقم نشان‌دهنده بالاترین جهش هفتگی در ورودی ارز از اکتبر ۲۰۲۱ است.

مطالعه‌ای که در سال ۲۰۲۱ توسط سنتیمنت منتشر شد، نشان می‌دهد که افزایش شدید جریان‌های صرافی منجر به کاهش متوسط ۵ درصدی قیمت برای دارایی‌های کریپتو می‌شود. برای محاسبه این نتیجه، شرکت تحلیلی حرکت قیمت ۱۰۰۰ دارایی کریپتو با حداقل ارزش بازار یک میلیون دلاری را ردیابی کرد. از نظر کل بازار کریپتو، سنتیمنت در این هفته اشاره کرد که معامله‌گران ارزهای دیجیتال علاقه‌ای به خرید در کف ندارند، که نشان‌دهنده ترس و عدم اطمینان در بازار است.

پس از افت شدید دیروز، معامله گران ارزهای دیجیتال نشانه هایی از بی حس بودن نسبت به افت ناگهانی ناشی از ترس های مرتبط با تورم را نشان می دهند. میزان علاقه به خرید در حال حاضر در مقایسه با زمانی که قیمت‌ها سه روز پیش افزایش می‌یافت، بسیار کم است، که نشان‌دهنده FUD در بازار است.

بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۱۹۷۴۹ دلار معامله می شود. قیمت دارایی کریپتو با رتبه برتر بر اساس ارزش بازار ۰.۷۳ درصد در ۲۴ ساعت گذشته و بیش از ۷ درصد در هفت روز گذشته کاهش یافته است. بیت کوین بیش از ۷۱ درصد نسبت به بالاترین قیمت خود یعنی بیش از ۶۹۰۰۰ دلار که نوامبر گذشته به آن رسید، بیش از ۷۱ درصد کاهش یافته است.

شرکت تجزیه و تحلیل گلسنود همچنین اشاره می کند که میانگین متحرک هفت روزه حجم تراکنش بیت کوین در روز جمعه به کمترین میزان در یک ماه گذشته یعنی ۲.۵۹ میلیارد دلار رسید. گلس‌نود همچنین تاکید می‌کند که میانگین متحرک هفت روزه حجم تراکنش بیت‌کوین به پایین‌ترین حد یک ماهه خود یعنی ۲۴۴۶۳۰.۳۶ دلار رسیده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx