قیمت بیت کوین | وضعیت بازار کریپتو

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 380 نفر

قیمت بیت کوین در معاملات صبح روز دوشنبه در آسیا پس از شکستن خط حمایت یک شبه، به زیر ۲۰۰۰۰ دلار آمریکا بازگشت، در حالی که اتریوم پرچمدار ریزش در ۱۰ کریپتو برتر با بیشترین ارزش بازار شد.

طبق گزارش کوین مارکت کپ، قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۴ درصد کاهش یافت و در ساعت ۸ صبح هنگ کنگ به ۱۹,۴۳۶ دلار رسید و در زمان نگارش مقاله در حدود ۱۸۸۰۰ دلار می باشد. این درحالیست که اتر (ETH) 8.9 درصد کاهش یافت و به ۱۳۰۰ دلار آمریکا رسید که کمترین میزان از ۱۸ جولای است. سولانا نیز با ۷.۵ درصد کاهش به ۳۱.۱۴ دلار کاهش پیدا کرد، در حالی که کاردانو با ۷.۸ درصد کاهش با ۰.۴۴ دلار معامله شد. میم کوین پیشروِ جهان، دوج کوین، ۷.۳ درصد کاهش یافت و به ۰.۰۵۷ دلار رسید.

اتریوم کلاسیک (ETC)، شبکه اصلی که ETH از آن جدا شده بود، با ۱۴ درصد کاهش به قیمت ۲۹.۶۱ دلار آمریکا معامله شد. ETH در هفت روز گذشته ۲۴٪ کاهش یافته است، در حالی که ETC در فروش پس از مدتها انتظار “ادغام” که پنجشنبه گذشته رخ داد، ۲۲.۸٪ کاهش یافته است. این دو شبکه در آستانه این رویداد افزایش قیمت قابل توجهی داشتند، اما از آن زمان شاهد کاهش بسیاری از این سودها بودند.

سهام ایالات متحده روز جمعه با کاهش قیمت بسته شد. میانگین صنعتی داوجونز ۰.۵% سقوط کرد، شاخص S&P 500حدود ۰.۷% افت کرد و شاخص نزدک نیز در روز تعطیل با کاهش ۰.۹% بسته شد. سرمایه گذاران منتظر نشست آتی فدرال رزرو ایالات متحده در این هفته از ۲۰ تا ۲۱ سپتامبر هستند، جایی که انتظار می رود در کمپین جاری خود برای مقابله با تورم، نرخ بهره را تا ۷۵ واحد پایه افزایش دهد.

تحلیلگران بازار در گروه CME بلافاصله پس از انتشار آمار تورم ماه آگوست بالاتر از حد انتظار در هفته گذشته، تقریباً ۴۰ درصد احتمال افزایش ۱۰۰ واحدی را پیش‌بینی کردند، اما از آن زمان این احتمال به ۱۸ درصد کاهش یافته است. مقامات فدرال رزرو ایالات متحده بارها تعهد خود را در ماه های اخیر برای افزایش نرخ بهره تا کنترل تورم تایید کرده اند. با این حال، بانک جهانی هفته گذشته هشدار داد که تلاش فدرال رزرو برای مقابله با تورم به این روش، خطر وارد کردن اقتصاد جهان به رکود تا سال ۲۰۲۳ را دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx