سودوسواپ رقیب جدید اوپن سی در بازار NFT ها

سودوسواپ NFT
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 450 نفر

سودوسواپ مدعی جدید بازار NFT ها

یک رقیب جدید بازار توکن های غیرمثلی(NFT) درصد کمی از سهم بازار را از اوپن سی، بزرگترین مارکت پلیس NFT ها، ربوده است. شرکت تحلیل ارزهای دیجیتال مساری خاطرنشان کرد که بازار غیرمتمرکز توکن های غیرمثلی سودوسواپ شروع به کاهش درصد تسلط اوپن سی در بازار NFT کرده است، و حجم معاملات روزانه آن به ۱۰ درصد معاملات اوپن سی در کمتر از یک ماه رسیده است.

این بازار NFT که در اوایل ژوئیه راه اندازی شد، پلتفرم خود را غیرمتمرکز کرد و خود را به عنوان یک پلتفرم بسیار انعطاف پذیر، کارآمد و کاملاً زنجیره ای معرفی کرد.

ادعای پروژه

در حال حاضر، بازار NFT به اوردر بوک متمرکزی متکی است که در معرض خطر توقف و تمرکز هستند.  ولی بازارساز خودکار سودو با آن چین بودن آن را تغییر می دهد. هر کسی می‌تواند همان نقدینگی مورد استفاده توسط بازار سودوسواپ را در برنامه‌های خود فقط با استفاده از اتریوم تامین کند.

ساختار بازار NFTها به دلیل کارمزدهای بالا عملا ناکارآمد بوده است. خریداران اغلب نیاز به افزایش ۱۰ درصدی قیمت دارند تا بتوانند یک NFT را بخرند. معامله در سودوسواپ به این معنی است که شما فقط یک کارمزد ۰.۵٪ در مقابل کارمزدهای معمول ۷.۵٪ (۲.۵٪ + ۵٪ حق امتیاز) در سایر پلتفرم ها پرداخت می کنید که امکان خرید با قیمت بهتر را فراهم می کند.

بازارساز خودکار سودو از ابتدا برای کاهش هزینه های خرید و فروش برای کاربران طراحی شده است. معامله NFT های تک به اندازه بهینه ترین قراردادهای مبادله NFT ارزان است. و هنگام معامله NFT  به صورت انبوه، بازارساز خودکار سودو می تواند تا ۴۰ درصد ارزان تر باشد!

به گفته DeFi Llama، ارزش کل قفل شده سودوسواپ (TVL) در حال حاضر بالای ۳ میلیون دلار است که بیش از ۹۰۰ درصد از ۲۹۸۰۰۰ دلار در ابتدای ماه آگوست افزایش یافته است.

TVL  یا ارزش کل قفل شده یک بلاکچین نشان دهنده کل سرمایه نگهداری شده در قراردادهای هوشمند آن است.  ارزش کل قفل شده با ضرب مقدار وثیقه قفل شده در شبکه در ارزش فعلی دارایی ها محاسبه می شود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx