قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳

تحلیل قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 673 نفر

تحلیل قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳

بیت کوین به پایان سال ۲۰۲۲ نزدیک می شود و از نظر قیمتی به سطوحی رسیده است که بیش از دو سال است مشاهده نشده است. نظر معامله گران در مورد آینده قیمت بیت کوین چیست؟

سقوط قیمت بیت کوین با افزایش قدرت دلار

در سه ماهه چهارم امسال قیمت بیت کوین نسبت به دلار ۱۵ درصد و بیش از ۶۰ درصد از سال گذشته تا به امروز کاهش یافته است. با نزدیک شدن به پایان سال افراد کمی معتقدند که بیت کوین وارد فاز صعودی شود. تلاش برای بهبودی پس از فروپاشی صرافی FTX و پیامدهای مرتبط با آن، بیت کوین به عنوان بزرگترین رمزارز بازارکه تمام سودهای بدست آمده از اواخر سال ۲۰۲۰ را پس می دهد، نشان دهنده کل بازار ارزهای دیجیتال است. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، دارایی های ریسکی خود در موقعیت باارزشی قرار دارند، در حالی که چشم ها به تقویت دلار آمریکا در سال جدید نیز دوخته شده است. بیایید نگاهی به نظرات متفاوت در میان برخی از معامله گران محبوب در مورد تحلیل قیمت بیت کوین در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ بیاندازیم.

تحلیل Crypto Tony

این تحلیلگر با هشدار دادن نسبت به اینکه سقوط قیمت تا ۸۰۰۰ دلار برای بیت کوین قریب الوقوع است، در ۳۰ دسامبر، نمودار جدید نشان داد که در حال حاضر عملکرد قیمت چقدر ضعیف است. در تایم فریم روزانه، قیمت بیت کوین  از زمان شروع FTX به پایین‌تر از قیمت تعادلی (EQ) بازگشته است و قیمت تعادلی دیگر به عنوان سطح حمایتی قیمت عمل نخواهد کرد. شکست سطح مقاومتی ناموفق در محدوده بالاتر به این معنی است که محتمل ترین هدف اکنون محدوده پایین در نزدیکی ۱۵۵۰۰ دلار است.

کریپتو تونی در کامنت‌ها نوشت:

من نسبت به بیت کوین دید نزولی دارم و منتظر کاهش قیمت تا منطقه مشخص شده هستم.

نمودار روزانه قیمت بیت کوین

نمودار روزانه قیمت بیت‌کوین

تحلیل Cred: رسیدن به منطقه ۱۹۰۰۰ دلاری برای تغییر روند

برای Cred، وقتی صحبت از نحوه رفتار بیت‌کوین در آینده به میان می‌آید، همه چیز مربوط به محدوده است. در یک به‌روزرسانی ویدیویی در ۲۹ دسامبر، Cred  حمایت ماهانه و هفتگی را به ترتیب ۱۴۰۰۰ دلار و ۱۲۰۰۰ دلار مشخص کرد. بنابراین، منطقه ای در حدود ۱۸۰۰۰    تا ۱۹۰۰۰ دلار که به لطف ورشکستگی صرافی FTX در ماه نوامبر شکسته شد، همچنان می تواند به هدفی برای بازپس گیری تبدیل شود و عملکرد قیمت هفته های بعدی را به عنوان یک شکست ناموفق باقی بگذارد. کرید اضافه کرد، با این حال، در تایم فریم هفتگی، قیمت بیت کوین در حال حاضر در یک محدوده قیمتی باریک معامله می‌شود.

نمودار هفتگی قیمت بیت‌کوین

نمودار هفتگی قیمت بیت‌کوین

تحلیل Kaleo: صعود تا ۲۲۰۰۰ دلار تا سه ماهه اول ۲۰۲۳

برداشت خوش بینانه تر از اتفاقاتی که ممکن است در کل سه ماهه اول ۲۰۲۳ رخ دهد، از حساب کاربری تحلیلگر محبوب توییتر Kaleo است. در پیش‌بینی‌ای که در ۳۰ دسامبر منتشر شد، Kaleo یک دنباله نزولی را در BTC/USD نشان داد که در سه ماهه آینده یک هدف قیمتی صعودی واضح را ارائه می‌کند. او پیشنهاد کرد که منطقه ۲۲۰۰۰ دلار، بر اساس نوسانات اوج نمودار ۸ ساعته که به چندین ماه قبل کشیده شده است، مانند آهنربایی برای قیمت عمل می کند. در مقابل، ساختن کف‌های جدید بعید به‌نظر می‌رسد.

کالیو اظهار داشت:

این چیزی است که باید در اوایل سال ۲۰۲۳ منتظر آن باشید.

نمودار 8 ساعته قیمت بیت‌کوین

نمودار ۸ ساعته قیمت بیت‌کوین

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx