بیت کوین در زمان بهبود اقتصاد بهتر از سایر دارایی ها عمل خواهد کرد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

مایک مک‌گلون، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ، می‌بیند که دو ارز دیجیتال برتر زمانی که اقتصاد به منطقه صعودی باز می‌گردد، عملکرد بهتری از سایر دارایی‌ها دارند. این تحلیلگر گفت که بیت کوین، به ویژه، می تواند در مراحل اولیه تجارت خود بیشتر شبیه یک دارایی امن مانند خزانه یا طلا باشد. نشانه های کف […]

بیت کوین

مایک مک‌گلون، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ، می‌بیند که دو ارز دیجیتال برتر زمانی که اقتصاد به منطقه صعودی باز می‌گردد، عملکرد بهتری از سایر دارایی‌ها دارند. این تحلیلگر گفت که بیت کوین، به ویژه، می تواند در مراحل اولیه تجارت خود بیشتر شبیه یک دارایی امن مانند خزانه یا طلا باشد.

نشانه های کف

بر اساس گزارش چشم انداز ارز دیجیتال بلومبرگ که در روز چهارشنبه منتشر شد، این واقعیت که به نظر می رسد کالاها به اوج خود رسیده اند ممکن است پیامدهایی داشته باشد که بیت کوین به پایین ترین حد خود رسیده است.

در این سند آمده است: «هنگامی که روند رو به افول اقتصادی تغییر کند، می‌بینیم که تمایل به بیت‌کوین، اتریوم و شاخص بلومبرگ گلکسی کریپتو برای عملکرد بهتر از اکثر دارایی‌های اصلی از سر گرفته می‌شود.

از لحاظ تاریخی، رمز ارزهای پایه مانند بیت کوین مشابه سهام فناوری با ضریب همبستگی مثبت معامله میشوند. دارایی دیجیتال اولیه یکی از دارایی های با بهترین عملکرد در طول محیط با نرخ بهره پایین در سال 2021 بود، اما از آن زمان تا کنون با ادامه انقباض فدرال رزرو، تقریباً 70 درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافته است.

با این حال، بیشتر نوسانات نزولی بیت کوین در ماه ژوئن تجربه شد، در حالی که عملکرد سه ماهه سوم آن در مقایسه با سایر کالاها و دارایی ها به طور قابل توجهی پایدار بود. بلومبرگ ادعا کرد که این پتانسیل را برای بیت کوین فراهم می کند تا در سه ماهه پایانی سال به یک دارایی با ریسک تبدیل شود.

در مقایسه با سهام فناوری مانند تسلا، تحلیلگران بر این باورند که بیت کوین ممکن است زمانی که با خودروساز سنجیده می شود، کف خود را پیدا کرده باشد.

اگرچه هر دو نشان دهنده فناوری هایی هستند که به سرعت در حال پیشرفت هستند، اما این گزارش بیان می کند که بیت کوین ممکن است به دلیل عرضه محدود منحصر به فرد خود، مزیت عملکرد بلندمدت داشته باشد. در حالی که نرخ تورم عرضه بیت کوین در سال 2025 به کمتر از 1٪ کاهش می یابد، تسلا به طور میانگین 5٪ افزایش در سهام موجود در هر سال برای بیش از یک دهه داشته است.

همچنین اشاره کرد که اکتبر از نظر تاریخی بهترین ماه بیت کوین از سال 2014 بوده است که از آن زمان به بعد به طور میانگین 20 درصد افزایش داشته است.

چشم انداز اتریوم

در مورد اتریوم، تحلیلگران گفتند که در حال حاضر در یک قفس بین 1000 تا 2000 دلار محبوس شده است .اما با این وجود در سه ماهه سوم نسبت به NASDAQ 100 بهتر عمل کرد.

آن‌ها ادامه دادند: «فناوری نوپا و این کریپتو شماره 2 پر نوسان‌تر، تمایل به عملکرد بهتر از شاخص سهام در مسیر صعود دارد، اما این ادغام ممکن است نقطه عطف اتریوم باشد که در صورت نزول، نزدک را نیز شکست دهد.

بلومبرگ ابزار اتریوم را به‌عنوان پلتفرمی برای «دلارهای رمزنگاری» به‌عنوان یک مورد استفاده عمده که پذیرش و قیمت آن را در آینده افزایش می‌دهد، برجسته کرد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx