اتریوم اثبات کار مورد سوء استفاده قرار گرفت

اتریوم اثبات کار
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 418 نفر

به گفته یک شرکت امنیت سایبری در روز یکشنبه، بلاک چین اثبات کار اتریوم دچار سوء استفاده مجدد شده و مهاجم پس از پخش مجدد پیامی از زنجیره اثبات سهام در اتریوم اثبات کار، ۲۰۰ توکن ETHW اضافی دریافت کرد. شرکت امنیتی بلاک سک در توییتر گفت:

استثمارگر (0x82fae) ابتدا ۲۰۰ WETH را از طریق پل اُمنی زنجیره Gnosis منتقل کرد و سپس همان پیام را در زنجیره اثبات کار پخش کرد و ۲۰۰ ETHW اضافی دریافت کرد.” این شرکت ادعا کرد که این حمله به این دلیل اتفاق افتاده است که پل به درستی شناسه زنجیره را تأیید نکرده است.

تیم توسعه‌دهنده اتریوم فورک شده گفت که این حمله از آسیب‌پذیری پل، و نه از خود بلاک چین سوءاستفاده کرده است. تیم توسعه‌دهنده همچنین گفت که از روز شنبه در تلاش بوده تا با پل اُمنی تماس برقرار کند تا آنها را از خطرات آگاه کند. پل اُمنی بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد. در این بیانیه آمده است:

ما از هر طریق با پل تماس گرفته‌ایم و آنها را از خطرات آگاه کرده‌ایم. آنها گفتند: “پل ها باید به درستی ChainID واقعی پیام های زنجیره ای را تأیید کنند.

فورک ETHPoW در بلاک چین اثبات کار اتریوم این هفته پس از ادغام فعال شد. بر اساس داده‌های تریدینگ ویو، پس از انتشار اخبار سوءاستفاده در صبح یکشنبه، این توکن بیش از ۳۵ درصد سقوط کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx