کیف پول فانتوم سولانا از اتریوم و پلیگان پشتیبانی می کند

سولانا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 458 نفر

کیف پول محبوب بلاکچین سولانا در حال گسترش است و دو بلاکچین اثبات سهام رقیب را اضافه می کند. فانتوم (Phantom)، کیف پول محبوب برای برنامه های غیرمتمرکز مبتنی بر سولانا و NFT ها، امروز اعلام کرد که پشتیبانی از بلاکچین های رقیب اتریوم و پالیگان را به برنامه های دسکتاپ، iOS و اندروید خود اضافه می کند.

این شرکت استدلال می کند که یک کیف پول با قابلیت استفاده آسان به عنوان جایگزینی برای صرافی های متمرکز و شرکت هایی که داده های حساس کاربر را مدیریت می کنند ضروری است. براندون میلمن، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران فانتوم، در بیانیه ای گفت:

ما هیجان زده ایم که تجربه فانتوم را به جامعه گسترده تر وب ۳ بیاوریم.

به گفته این شرکت، هدف این است که توانایی تعامل با سه اکوسیستم بزرگ بلاکچین در یک مکان را فراهم کند. فانتوم می گوید که با پالیگان همکاری نزدیکی داشته است تا یک کیف پول درجه یک ایجاد کند، که این شرکت ادعا می کند تا کنون بیش از ۳ میلیون کاربر فعال را جذب کرده است. این شرکت می‌گوید که می‌خواهد با ارائه یک کیف پول ساده و با رابط کاربری آسان با یک رابط یکپارچه برای ذخیره‌سازی و مشاهده دارایی‌ها در چندین بلاکچین، ارزهای دیجیتال را برای همه قابل دسترس‌تر کند. این شرکت همچنین می‌گوید که نسخه بتا چند زنجیره‌ای خصوصی در هفته‌های آینده و با عرضه عمومی در اواخر سال جاری منتشر خواهد شد.

رایان وایات، مدیرعامل استودیو پالیگان می‌گوید:

اکوسیستم پالیگان به طور تصاعدی در حال رشد است و ما از آوردن افراد بیشتری به اکوسیستم وب۳ هیجان‌زده هستیم. کار با فانتوم به ما امکان می‌دهد کیف پولی با ویژگی‌های غنی ارائه دهیم که برای مصرف‌کنندگان اصلی در تعامل با برنامه‌های ارائه‌شده توسط پالیگان آماده است.

فانتوم در سال ۲۰۲۱ توسط براندون میلمن، کریس کالانی و فرانچسکو آگوستی که به ترتیب روی پروژه هایی برای 0x، توییتر، فیس بوک و Matcha کار می کردند، تاسیس شد. کیف پول فانتوم در حال حاضر به توسعه دهندگان، کاربران و هولدرهای سولانا اجازه می دهد تا با پروتکل های مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) تعامل داشته باشند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx