قیمت بیت کوین و وضعیت آلتکوین‌ های برتر

قیمت بیت کوین و وضعیت آلتکوین‌های برتر
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 370 نفر

قیمت بیت کوین در معاملات صبح دوشنبه در آسیا اندکی افزایش یافت، اما بزرگترین ارز دیجیتال جهان پس از سقوط به زیر خط حمایت کلیدی، در قیمت ۲۰۰۰۰ دلار آمریکا معامله می‌شد. اتریوم همراه با کاردانو و سولانا صعود کرد، در حالی که اکثر توکن ها در ۱۰ رتبه برتر از نظر ارزش بازار تغییر چندانی نداشتند.

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۸ درصد افزایش یافت و در ساعت ۸ صبح در هنگ کنگ به ۱۹۹۸۶ دلار رسید، در حالی که اتریوم با ۱.۳ درصد افزایش به ۱۵۷۷ دلار رسید. پس از هکاتون کاردانو در دانشگاه ملی فناوری در بوئنوس آیرس آرژانتین، در ۳ و ۴ سپتامبر، کاردانو ۴.۸ درصد افزایش یافت و به قیمت ۰.۵۰ دلار آمریکا رسید. این رویداد به برنامه نویسان اجازه داد تا در توسعه نرم افزار همکاری کنند.
سولانا پس از اعلام اینکه شبکه پشتیبانی Move – زبان برنامه نویسی برای نوشتن قراردادهای هوشمند که در اصل توسط فیس بوک برای تقویت بلاک چین Diem توسعه داده –  را اضافه خواهد کرد، ۳.۲ درصد افزایش یافت و به ۳۲.۱۱ دلار رسید. بایننس کوین با ۰.۴ درصد افزایش به ۲۷۸.۸۴ دلار آمریکا و ریپل با ۰.۶ درصد افزایش به ۰.۳۳ دلار آمریکا رسید. در حالی که دوج کوین عملکرد بهتری داشت و با ۰.۹ درصد افزایش به ۰.۰۶۳ دلار آمریکا رسید.

بر اساس گزارش دولت که روز جمعه منتشر شد، در بخش کلان، نرخ بیکاری در ایالات متحده از ۳.۵ درصد در ماه ژوئیه به ۳.۷ درصد در ماه آگوست افزایش یافت. در حالی که این نشان دهنده کند شدن اقتصاد ایالات متحده و احتمالاً کاهش سرعت تورم است، اما نرخ بیکاری نزدیک به پایین ترین حد پنج دهه اخیر باقی مانده است.
سرمایه گذاران بازار سهام ایالات متحده این گزارش را تغییری در موضع فدرال رزرو در قبال افزایش نرخ بهره برای مبارزه با تورم تلقی نکردند که باعث کاهش شاخص داوجونز و شاخص S&P 500 در روز جمعه به میزان ۱.۱ درصد شد. شاخص نزدک نیز ۱.۳ درصد کاهش یافت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx