برگر کینگ در پاریس بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد

برگر کینگ و بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 563 نفر

برگر کینگ در پاریس پرداخت های بیت کوین و ارزهای دیجیتال را می پذیرد

برند بین المللی فست فود برگر کینگ (Burger King) ماشین های اجاره ای پاوربانک Instpower را معرفی کرده است که پرداخت های بیت کوین و ارز دیجیتال را در مکان های خود در پاریس می پذیرند. ماشین‌ها به درگاه‌های پرداخت ارز دیجیتال Alchemy Pay و Binance Pay متصل هستند.

در کنار Alchemy Pay و Binance Pay، شرکت Instpower سرویس شارژ پاوربانک پیشرو در صنعت، اکنون طبق بیانیه مطبوعاتی Alchemy Pay در تاریخ ۲۷ مارس، پرداخت‌های ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را از مشتریان خود در بیش از ۱۴۰۰۰ سایت در سراسر جهان می‌پذیرد.

آخرین اخبار پاریسن برگر کینگ یک نقطه عطف بزرگ برای غول جهانی فست فود و استفاده گسترده از ارزهای دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت برای کالاها و خدمات است. مدیر عامل توزیع کننده اروپایی که مسئول استقرار ماشین های Instpower است، Yann Phu از توسعه سریع، بسیار خوشحال است که محصولات شرکت او اکنون در پاریس در دسترس هستند:

«این همکاری با برگر کینگ در پاریس ما را با فعالیت‌هایمان در اروپا به سطح بالاتری رساند. ماشین‌های Instpower به مشتریان این امکان را می‌دهند که دستگاه‌های خود را در حین حرکت برق رسانی کنند.»

مدیرعامل افزود:

در آسیا، این پاوربانک ها به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند، اما در اروپا، بازار تازه شروع به پذیرش آنها کرده است. با کمک Alchemy Pay به کاربران برای پرداخت با کریپتو از طریق بایننس پی، گزینه‌های پرداخت پیشرفته را برای اروپایی‌ها به ارمغان می‌آوریم.

شایان ذکر است، سال گذشته غول‌های صنعت غذا، KFC، تاکو بل، و پیتزا هات، در ماه مارس، به دنبال تصمیم دیگر رقیب زنجیره‌ای فست فود مک‌دونالد برای کشف متاورس، NFT و علائم تجاری متاورس را ثبت کردند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx