بدهی های سنگین در سلسیوس

سلسیوس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 398 نفر

طبق اسناد جدید دادگاه، سرمایه سلسیوس به سرعت در حال اتمام است

پیش‌بینی‌های شرکت حقوقی Kirkland & Ellis که دیروز ارائه شد نشان می‌دهد که سرمایه این پلتفرم وام‌دهنده ممکن است تا ماه اکتبر تمام شود. این شرکت همچنین ۲.۸ میلیارد دلار بیشتر از آنچه در حال حاضر دارد به سپرده گذاران بدهکار است.

سلسیوس ماه گذشته پس از افزایش قیمت‌های کریپتو که آن را مجبور به توقف برداشت کرد، وارد ورشکستگی فصل ۱۱ شد. از آن زمان، این سازمان راه خود را از طریق فرآیند بازسازی و بررسی راه‌های پرداخت به طلبکاران ادامه داده است. در اوایل این فرآیند، اسناد حاکی از حفره ۱.۲ میلیارد دلاری در ترازنامه آن بود که شرکت ۴.۳ میلیارد دلار دارایی و ۵.۵ میلیارد دلار بدهی را گزارش کرد.

اکنون، به نظر می رسد وضعیت مالی شرکت بدتر شده است.

همچنین خبرنامه داده‌ها و اطلاعات بینش هفتگی رایگان ما را دریافت کنید
با ثبت نام، با شرایط خدمات و خط مشی رازداری ما موافقت می کنید

تا ماه اوت هنوز حدود ۱۳۰ میلیون دلار موجودی نقدی دارد، اما قرار است تا اکتبر تمام شود. با تمام هزینه‌های عملیاتی، سرمایه‌ای و بازسازی فعلی، Kirkland & Ellis پیش‌بینی می‌کند که شرکت تا پایان اکتبر نزدیک به ۴۰ میلیون دلار کاهش یابد.

جدول جریان نقدی ماهانه از بایگانی کرکلند و الیس

با این حال، حفره بزرگتر در دارایی های رمزنگاری آن است. این شرکت شکاف های قابل توجهی را بین دارایی های نگهداری شده و بدهی ها در پرونده گزارش داد که به میزان ۲.۸ میلیارد دلار حفره در بدهی های رمزنگاری شده است. این شرکت در حال حاضر ۳۴۸ میلیون دلار بیت کوین در دست دارد و ۲.۵ میلیارد دلار بدهی بیت کوین دارد. حدود ۱ میلیارد دلار اسپرد بین بدهی های ETH و ETH موجود است، و فاصله کمی کمتر از ۷۰۰ میلیون دلار در بدهی های USDC وجود دارد. بدهی ها و دارایی های WBTC و stETH به ترتیب ۵۵۷ و ۶۸۳ میلیون دلار اندک است، همراه با ۴۳۸ میلیون دلار اضافی در توکن CEL اصلی آن پس از پرداخت ها. وام دهنده همچنین دارای شکاف ۶۲۵ میلیون دلاری در سایر سکه ها است.

گزارش کوین از بایگانی کرکلند و الیس

این ارقام پیش از دومین روز استماع این شرکت که قرار است فردا در ساعت ۲ بعد از ظهر برگزار شود، ثبت شد. EST. جلسه طلبکاران نیز در ۱۹ اوت برگزار می شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx