چین لینک شاهد افزایش پذیرش است

چین لینک
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 384 نفر

چین لینک (LINK) با ۹ ادغام جدید خود در پلتفرم های مختلف از جمله سولانا، پالیگان و اتریوم سر و صدا کرده است. به غیر از پذیرش و همکاری در بلاکچین‌ها، قیمت LINK نیز در هفته گذشته افزایش یافته است، اما آیا روند صعودی ادامه خواهد داشت یا در روزهای آینده کاهش می یابد؟

بیایید نگاهی گذرا به نحوه عملکرد اخیر LINK بیندازیم:

  • قیمت لینک در ۲۴ ساعت گذشته ۵.۳ درصد کاهش یافته است
  • احساسات حول LINK طمع را نشان می‌دهد
  • رمزارز پیشرو در معیارهای اجتماعی است

با توجه به داده‌های کوین مارکت کپ، قیمت LINK تا زمان نوشتن این مقاله ۵.۴ درصد کاهش یافت و در حال حاضر با قیمت ۷.۵۳ دلار معامله می شود. قیمت LINK در چند روز گذشته بیش از ۱۱ درصد افزایش یافته است. برای اینکه قیمت LINK مرحله تثبیت را پشت سر بگذارد، لازم است تا خریداران دوباره تجدید قوا کنند. در زمان انتشار مقاله، اندیکاتورهای تکنیکال روندی جانبی را برای چین لینک نشان می‌دهند.

جذب نهنگ‌های بیشتر

مشاهده شد که LINK از ماه می ۲۰۲۲ در حال تثبیت بوده است و در طول این مرحله تثبیت طولانی مدت، باید به اوج برسد. از سوی دیگر، افزایش حجم معاملاتی وجود داشت که نشان دهنده افزایش انباشت خریداران است که می تواند ظرفیت LINK را برای افزایش در دراز مدت محدود کند. در طرف روشن تر، نهنگ های بیشتری به LINK وفادار ماندند. در واقع، LINK در لیست ۵۰۰ ارز دیجیتال که توسط نهنگ‌های اتریوم نگهداری می‌شود، جزو برترین انتخاب‌ها بود.

علاوه بر این، LINK شاهد افزایش رشد شبکه بوده است و همچنین تقاضای مستمر و نرخ های مالی مطلوب را در بازار آتی به نمایش گذاشته است.

افزایش کاربران شبکه چین لینک

جالب اینجاست که LINK از نظر تسلط اجتماعی نیز پیشتاز است و تعداد کاربران شبکه نیز افزایش یافته است، همانطور که آدرس های کیف پول فعال آن افزایش یافته است.

به گفته Inmortal، کارشناس و تحلیلگر کریپتو، در صورت رسیدن قیمت به ۹ دلار، گاوهای LINK ممکن است یک صعود آرام را تجربه کنند، اما به این دلیل که شاخص جریان پول لینک (MFI) از یک منطقه بیش از حد خرید عبور کرده است، ممکن است روند صعودی سرکوب شود.

با افزایش پذیرش چین لینک، انتظار می رود که این حرکت مثبت نیز به نفع توکن آن باشد. با توجه به پیش‌بینی قیمت فعلی کوین کودکس، انتظار می‌رود LINK تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۳ با ۱۰.۰۶ درصد افزایش به ۸.۲۹ دلار برسد. بر اساس شاخص های تکنیکال، احساسات فعلی نزولی است و شاخص ترس و طمع آن در حدود ۵۹ است که نشان دهنده طمع است. این عدد نشان می دهد که معامله گران در بازار تمایل به کسب بیشتر سود دارند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx