بنیانگذار کاردانو از خطرات تحریم تورنادو کش می گوید

تورنادو کش
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 441 نفر

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، می گوید که تحریم تورنادو کش توسط دولت ایالات متحده عواقب خطرناکی دارد. در اوایل ماه جاری، وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا استفاده از سرویس میکسر کریپتو تورنادو کش را تحریم کرد و دلیل آن نگرانی های امنیت ملی بود. این آژانس مدعی است از سال ۲۰۱۹ از این پروتکل برای پولشویی دارایی های کریپتو به ارزش ۷ میلیارد دلار استفاده شده است. در یک ویدیوی جدید، هاسکینسون به ۳۱۵۰۰۰ مشترک یوتیوب خود می‌گوید که این تحریم به دلیل سوء استفاده از آن می‌تواند نقض آزادی بیان باشد.

از دید ما توسعه دهندگان، وقتی کدی می نویسیم،صرفا یک عبارت است. تا زمانی که درگیر اجرا و استفاده از آن کد برای اهدافش نشویم، فقط آن را می نویسیم. مانند نوشتن یک کتاب. بنابراین، برای مثال، می‌توانید کتابی بنویسید با عنوان «چگونه سیانید درست کنیم» [یا] «چگونه یک بمب بسازیم». این نوع چیزها در بیشتر موارد، فقط کلمات هستند.در واقع شما به مردم نمی گویید که این کار را انجام دهند.

هاسکینسون می‌افزاید که تنظیم‌کنندگان قانون در تحریم تورنادو کش زیاده روی کرده‌اند، زیرا توسعه‌دهنده آن هرگز در استفاده از آن مشارکت نکرده و به دیگران نحوه استفاده از آن را نگفت.

اساساً، آنها ادعا می کنند که توسعه دهندگان نرم افزار مسئول نحوه استفاده از نرم افزار خود هستند. صرف نظر از اینکه آیا می توانند آن را کنترل کنند یا نه.

وی ادامه می دهد:

به عنوان مثال، اگر می‌خواهید بسیار افراطی پیش بروید، توسعه‌دهندگان هسته لینوکس در حال ایجاد هسته یک سیستم عامل هستند. کره شمالی می تواند آن هسته را بگیرد، یک سیستم عامل اختصاصی بسازد و از آن به عنوان یک سیستم عامل ICBM (موشک بالستیک بین قاره ای) استفاده کند. بنابراین به طور فرضی، می توانید بگویید که توسعه دهندگان هسته لینوکس در برنامه تسلیحات هسته ای کره شمالی مشارکت دارند.

چارلز در پایان اضافه کرد که:

بنابراین واضح است که این عمل اشتباه است. اما مشکل همان ساختار قانونی است که به شما امکان می‌دهد توسعه‌دهندگان تورنادو کش که در استفاده و عملکرد سیستم دخالتی نداشته اند را سرزنش کنید. آن‌ها فقط کد را نوشته‌اند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx