تحلیل کازماس | تحلیل و بررسی اتم (ATOM)

کازماس
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 442 نفر

کازماس سپتامبر را با اعلامیه ای به پایان رساند که ممکن است به سرعت آینده جالبی را رقم بزند. این شبکه بلاک چین قصد دارد USDC را به صورت بومی در پلتفرم بین زنجیره ای خود عرضه کند. کازماس فاش کرد که این توسعه بخشی از برنامه آن برای گسترش اکوسیستم اینترچین (Interchain) است. طبق این به روز رسانی، عرضه USDC به صورت بومی در اینترچین از امنیت این شبکه بهره خواهد برد.

کازماس در ادامه اظهار داشت که انتظار دارد این آپگرید انتقال ارزش در اکوسیستم به هم پیوسته‌اش را آسان‌تر کند. طبق اعلامیه، اجرای USDC به صورت بومی در اینترچین به dapp ها امکان می دهد کارآمدتر عمل کنند. این شبکه همچنین انتظار دارد که استیبل کوین باعث مهاجرت به اینترچین شود و جریان نقدینگی مطلوب را تسهیل کند. این ممکن است به کاربرد و تقاضای بیشتر برای شبکه و ارز دیجیتال ATOM تبدیل شود.

تلنگری برای گاو های کازماس؟

عرضه بومی USDC در کازماس ممکن است تاثیر بلندمدت مثبتی بر ATOM داشته باشد. علاوه بر این، با توجه به موقعیت فعلی ATOM و اینکه تا سال ۲۰۲۳ تنها چند هفته باقی مانده است، ممکن است تاثیر مثبت کوتاه مدتی نیز داشته باشد. در زمان انتشار، ATOM با قیمت ۱۳.۰ دلار معامله شد و در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۱۲ درصد کاهش یافت.

با این حال، نمودار ۳۰ سپتامبر نشان داد که ATOM از اواسط ژوئن در کانال قیمت صعودی قرار داشت و به تازگی پشتیبانی فعلی خود را مجدداً آزمایش کرد.

کازماس

علاوه بر این، قیمت ۱۳.۰۹ دلاری ATOM در ۳۰ سپتامبر نیز نشان داد که سرمایه‌گذاران پس از آزمایش مجدد حمایت در حال جمع شدن هستند. عوامل دیگری نیز وجود داشت که به عنوان بخشی از راهپیمایی امدادی آن، به یک حرکت صعودی اشاره داشت. چنین نتیجه ای را می توان پس از عملکرد نزولی ATOM در دو هفته گذشته بسیار محتمل در نظر گرفت.

علاوه بر این، با پایان یافتن سه ماهه سوم، معیارهای زنجیره‌ای متعددی از چشم‌انداز صعودی حمایت کردند. متریک احساسات وزنی ATOM از ۲۶ سپتامبر به بالاترین سطح ماهانه خود در ۳۰ سپتامبر صعود کرد.

کازماس

احساسات وزنی تأیید کرد که اکثر سرمایه گذاران نسبت به عملکرد قیمت ATOM پس از آزمایش مجدد حمایت خوش بین بودند. حجم اجتماعی با توجه به مشاهدات فوق و همچنین اعلام USDC قبلاً در حال جلب توجهی بود.

کازماس

متریک حجم اجتماعی کازماس در ۲۶ ژوئن، همان روزی که احساسات وزنی چرخید، افزایش شدیدی را ثبت کرد. متریک حجم فعالیت بالا را بین ۲۷ سپتامبر و ۳۰ سپتامبر حفظ کرد. این عوامل در مجموع تغییرات مثبتی را در تقاضای زنجیره ای ATOM نشان دادند. در حال حاضر مشخص نیست که ATOM پس از تست مجدد حمایت به چه میزان از رالی بازیابی خواهد رسید. یک رالی قوی نه تنها از سوی بازار نقدی بلکه از سوی بازار مشتقات نیز به تقاضای قوی نیاز دارد. خوشبختانه، شرایط فعلی در بازار مشتقات با مشاهدات ذکر شده قبلی همخوانی دارد.

کازماس

قابل ذکر است که نرخ های سرمایه گذاری بایننس و FTX اتوم هر دو از بالاترین سطح چهار هفته ای خود در هفته دوم سپتامبر کاهش یافتند. آنها محدوده پایین ماهانه خود را در اوایل این هفته مجدداً آزمایش کردند، اما هر دو از آن زمان به بعد تغییر کرده اند. این نتیجه بهبود تقاضا در بازار مشتقات را تایید کرد.

ترکیب عوامل فوق شانس بهبود صعودی را افزایش داد، به خصوص اگر حجم صعودی ادامه یابد. با این حال، سرمایه گذاران باید چشم انداز کلی بازار را در هفته اول اکتبر تحت نظر داشته باشند. رویدادهای غیرمنتظره بازار ممکن است منجر به یک نتیجه منفی شود و باعث تغییر احساسات دیگر به نفع خرس ها شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx