کریپتو روبوتیکس: فرصتی ویژه برای تریدرهای مبتدی و باتجربه

کریپتو روبوتیکس
  • زمان مطالعه: ۴دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 383 نفر

کریپتو روبوتیکس (CryptoRobotics) یک پلتفرم معاملاتی یکپارچه است که بات های معاملاتی، سیگنال ها و استراتژی های خودکار را به کاربران خود ارائه می‌کند. بازار کریپتو به دلیل نوسانات زیاد قیمت ارزهای دیجیتال، تریدرها را خسته می‌کند. در چنین مواقعی که تلاش‌های فردی و سفارشات معاملاتی به دلیل غیر قابل‌پیش‌بینی بودن بازار به‌سختی نتیجه می‌دهند، برای معامله گران ضروری است که گرد هم آیند و از یکدیگر بیاموزند.

کریپتو روبوتیکس قابلیت معاملات خودکار را در صرافی های ارز دیجیتال ارائه می‌دهد و کاربران را قادر می‌سازد تا استراتژی‌های محبوب را پیاده‌سازی کنند. فناوری مبتنی بر ابر (cloud-based) آن به تریدرها اجازه می‌دهد تا معاملات را با هم اجرا کنند و از استراتژی‌های معاملاتی موفق یکدیگر بهره‌مند شوند.

ترید ارز دیجیتال

کریپتو روبوتیکس دارای ویژگی‌هایی مانند استراتژی های خودکار و کپی تریدینگ است

کریپتو روبوتیکس با ویژگی‌هایی مانند استراتژی های خودکار، کپی تریدینگ یا سیگنال‌های ارز دیجیتال، به دنبال متحد کردن تمام معامله گران و سرمایه گذاران با توسعه یک شاخص معاملاتی (trading index) است که این امر، کاربران آن را به یک جامعه بزرگ با اهداف مشترک تبدیل می‌کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های CryptoRobotics در این صنعت، تعهد آن به اتحاد معامله گران و سرمایه گذاران با هدفی مشترک است. بر خلاف بسیاری از پروژه‌ها که بر دریافت کمیسیون و کارمزد تمرکز دارند، کریپتو روبوتیکس به دنبال ایجاد یک شاخص معاملاتی است تا جامعه‌ای با اهداف مشترک را به رشد بیشتر سوق دهد. مدل تقسیم سود آن، عدالت و برابری را در بین همه شرکت‌کنندگان در جامعه تضمین می‌کند. معامله گرانی که استراتژی های موفقی ارائه می‌دهند، تخفیف دریافت می‌کنند و سرمایه گذارانی که سود کسب می‌کنند آن را با ارائه دهندگان استراتژی سهیم می‌شوند. این رویکرد، هم به تریدرهای تازه کار و هم به باتجربه‌ها توجه می‌کند و بر شناخت و حمایت از تریدرهای پرشور تأکید می‌کند.

دسترسی همه کاربران کریپتو روبوتیکس به سیگنال های تریدرهای حرفه ای

ویژگی Auto-Following این پلتفرم، بات های معاملاتی را با سیگنال ها ترکیب می‌کند که ابتدا توسط تحلیلگران یا تریدرهای باتجربه ارائه و سپس توسط بات ها اجرا می‌شوند. در همین حال، تحلیلگران و تریدرهای حرفه ای این فرصت را دارند که استراتژی های معاملاتی خود را از طریق اتوماسیون به درآمد تبدیل کنند.

سیگنال ارز دیجیتال

ویژگی Auto-Following کریپتو روبوتیکس، بات های معاملاتی را با سیگنال ها ترکیب می‌کند

علاوه بر این، کریپتو روبوتیکس در ۱۵ صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال ادغام شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از بات های آن که دارای سیستم مدیریت ریسک هستند، معاملات اسپات و معاملات فیوچرز را انجام دهند. سخنگوی کریپتو روبوتیکس گفته است: «کریپتو روبوتیکس یک پلتفرم برای تریدرهای مبتدی و باتجربه است، اما از همه مهمتر، برای تریدرهای مشتاقی است که به حمایت و شناخته شدن در جامعه نیاز دارند. کسانی که عاشق بازار هستند و هفته‌ها برای پیش بینی یک پیروزی بزرگ بیدار می‌مانند.»

کریپتو روبوتیکس، دارای بیش از ۵۵۰۰۰ کاربر ثبت نام شده، ۲۰ بات معاملاتی و بیش از ۵۰ استراتژی محبوب است. این پلتفرم در سال ۲۰۲۲، بیش از ۱ میلیارد دلار حجم معاملات در ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داد. دفتر مرکزی این استارتاپ در استونی قرار دارد و بیشتر تیم آن در بالی مستقر هستند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
5 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx