توکن‌های دیفای در رالی رقابتی

توکن‌های دیفای
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 369 نفر

رالی رقابتی توکن‌های دیفای

توکن‌های پیشرو در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) شامل کرو فایننس (CRV)، میکر دائو (MKR) و لیدو فایننس (LDO) همگی در ۲۴ ساعت گذشته سود قابل توجهی (حداقل ۶٪) را ثبت کرده‌اند.

کرو (CRV)، توکنی که صرافی غیرمتمرکز کریپتو کرو فایننس را تقویت می‌کند، در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۷ درصد رشد داشته است. در زمان نگارش این مقاله، CRV دومین رمزارز با بیشترین رشد در میان ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار است. با توجه به داده های کوین مارکت کپ، قیمت کرو در حدود ۰.۹۰ دلار تغییر می کند و حجم معاملات نیز با افزایش ۱۰۷ درصدی به ۷۷.۳۳ میلیون دلار رسده است. علیرغم سودهای شیرین امروز، CRV نسبت به بالاترین قیمت ثبت شده در آگوست ۲۰۲۰، یعنی ۱۵.۳۷ دلار، ۹۴.۱ درصد کاهش یافته است.

MKR، توکن میکر دائو که مسئول ایجاد و حفظ استیبل کوین غیرمتمرکز DAI است، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵ درصد افزایش یافته است و در حال حاضر حدود ۱۰۷۸ دلار معامله می شود. پنجاه و پنجمین ارز دیجیتال بزرگ دارای ارزش بازار ۹۶۶.۶ میلیون دلار است.

LDO، توکن اصلی پلتفرم استیکینگ محبوب لیدو فایننس، در ۲۴ ساعت گذشته ۶.۴ درصد افزایش یافته است و در حال حاضر حدود ۱.۵۰ دلار معامله می‌شود. این توکن دیفای از ارزش بازاری نزدیک به ۴۶۹ میلیون دلار برخوردار است اما ۷۹ درصد از بالاترین قیمت خود یعنی ۷.۳ دلار کاهش یافته است.

لیکوئید شدن پوزیشن‌های شرت

بر اساس داده‌های کوین گلس، در ۲۴ ساعت گذشته، پوزیشن‌های MKR با ۷۱۹,۴۶۰ دلار لیکوئید شدند. پس از آن CRV با ۴۲۳,۳۹۰ دلار قرار دارد. از مجموع پوزیشن های لیکوئید شده ، اکثریت آن‌ها موقعیت‌های شرت (short) بودند.

بازار دیفای

با توجه به داده‌های “دیفای‌ لاما” مجموع ارزش قفل شده (TVL)، معیاری برای اندازه‌گیری میزان پول نگهداری شده در پروتکل‌های مختلف در سراسر دیفای، در اتریوم با ۱.۰۳ درصد افزایش به ۵۴.۱۷ میلیارد دلار در ۲۴ ساعت گذشته رسیده است.

بازار و فدرال رزرو

به دنبال گزارش شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ایالات متحده در پنجشنبه گذشته، بازارهای مالی، از جمله رمزارزها، وارد فاز کسادی (کندی) شدند. با اوج گرفتن تورم در سراسر جهان و در ایالات متحده، فدرال رزرو ایالات متحده احتمالاً در نشست بعدی خود نرخ بهره را ۷۵ واحد پایه دیگر افزایش خواهد داد. اگرچه افزایش نرخ بهره منجر به بازده اوراق قرضه می شود، اما مانع علاقه سرمایه گذاران به دارایی های پرخطر مانند سهام و ارزهای دیجیتال نیز می گردد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx