تحلیل قیمت بایننس کوین

بایننس کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 435 نفر

سرمایه گذاران بایننس کوین بخوانند

بایننس کوین از فشار فروش غالب که بازار ارزهای دیجیتال را تحت تأثیر قرار داده است در امان نمانده است. در واقع، طبق داده های کوینگلس، ۱,۰۵۷,۱۴۴ دلار سرمایه از بازار بایننس کوین در ۲۴ ساعت گذشته خارج شده است. این بخاطر نقدینگی های در بازار عمومی ارزهای دیجیتال است. این موارد از ۱۹ آگوست حتی بیشتر شده است. در زمان نگارش این مقاله، بایننس کوین با قیمت ۲۹۰.۷۴ دلار مبادله می شد که در ۲۱ روز گذشته یک درصد افزایش یافته است.

آماده باشید!

نگاهی به نمودار روزانه نشان دهنده وضعیت غم انگیز چند هفته آینده برای پنجمین ارز دیجیتال بزرگ بازار است. طبق داده‌های تریدینگ ویو، تقاطع خط MACD با خط روند در یک منحنی نزولی در ۱۴ آگوست نشان‌دهنده شروع یک دوره نزولی جدید است.

سرمایه گذارانی که نقدینگی را به یک دارایی با انباشت پایدار وراد می کنند، می توانند به افزایش قیمت آن کمک کنند. از ابتدای ماه، حرکت قیمت ها در نمودار روزانه حاکی از سرازیر شدن نقدینگی پایین به بازار بایننس کوین است. در طول ۲۱ روز گذشته، شاخص‌های کلیدی برای تحلیل رفتار خرید/فروش به طور مداوم کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش فشار خرید است.

در زمان نگارش این مقاله، شاخص قدرت نسبی  (RSI) بایننس کوین روی ۴۶ بود. شاخص جریان پول (MFI)، ۳۷ است که تا حدی فشار فروش را نشان می دهد. موقعیت‌هایی که با این شاخص‌های کلیدی مشخص شده‌اند نشان می‌دهند که روند نزولی کل بازار بر بایننس کوین تأثیر گذاشته است زیرا سرمایه‌گذاران بیشتری برای سیو سود یا جلوگیری از ضرر بیشتر اقدام به فروش این ارز می کنند.

آیا مشکلی برای بایننس کوین پیش خواهد آمد؟

پس از یک دوره ۶ ماهه رکود بازار بیت کوین، بایننس کوین در ماه ژوئیه تکانی به خود داد. با این حال، بعد از حرکت صعودی اخیر، بایننس کوین  دوباره به حالت سکون بازگشته است. به این دلیل که شاخص سن کوین متوسط، با یک شیب افزایشی، عدم فعالیت این ارز پیشرو را نشان می دهد.

اگرچه شیب افزایشی سیگنال انباشت این ارزدیجیتال را در سطح شبکه را نشان می دهد، شیب طولانی نشانه ای از خواب و رکود قیمت است. به گفته سنتیمنت، در حالی که تا کنون در این ماه رشد قیمتی خاصی از بایننس کوین ندیده ایم، اما تعداد قابل توجهی از دارندگان بایننس کوین همچنان در سود هستند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx