چرا ایلان ماسک طرفدار دوج کوین است

چرا ایلان ماسک طرفدار دوج کوین است؟
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 475 نفر

میلیاردر ایلان ماسک بزرگترین حامی دوج کوین بوده است و از گفتن آن خجالتی نبوده است. در واقع این توییت‌های مدیر عامل اسپیس ایکس بود که باعث شد تا این کوین در سال گذشته قبل از شروع روند نزولی خود به بالاترین سطح ۰.۷ دلاری خود برسد. با این حال، حتی با این واقعیت که Dogecoin ظاهراً بیشتر ارزش به دست آمده خود را از دست داده است، ایلان ماسک از حمایت خود از Dogecoin کوتاهی نکرده و در پادکست اخیر توضیح داده است که چرا آن را دوست دارد.

چه چیزی را دوست نداشته باشیم؟
ایلان ماسک مهمان برنامه “ارسال کامل” بود که در آن به طور خاص در مورد ارزهای دیجیتال و دوج کوین صحبت کرد. این میلیاردر فاش کرد که هنوز به شدت از سکه میم حمایت می کند و آن را یک قدم فراتر برد تا توضیح دهد که چرا اینقدر از آن حمایت می کند.

به گفته ماسک، او عمدتاً دوج کوین را به دلیل موضوعی که در پشت آن وجود دارد، دوست دارد. بر کسی پوشیده نیست که فرهنگ میم در اطراف این ارز دیجیتال نقش مهمی در افزایش شهاب‌سنگ آن در سال ۲۰۲۱ ایفا کرده است. همچنین اتفاقاً این مورد مورد علاقه ماسک در مورد ارز دیجیتال است و توضیح می‌دهد که «مم و سگ» دارد. با توجه به اینکه ایلان ماسک خود یک حیوان خانگی شیبا اینو دارد که سگ معروفی است که با سکه مرتبط است، بخش سگی این امر به همان اندازه برجسته است.

توسعه دهندگان پشت این ارز دیجیتال نیز تمام تلاش خود را برای توسعه میم کوین انجام داده اند، چیزی که ماسک به طور کامل از آن حمایت کرده است. دوج کوین با پذیرفته شدن به عنوان یک روش پرداخت، از جمله موارد دیگر، در کانون توجه قرار گرفته است.

تاثیر ایلان ماسک بر دوج

یکی از مواردی که در طول زمان محو شده است تأثیر نظرات ماسک بر قیمت Dogecoin است. در اوج روند صعودی، هر بار که میلیاردر چیزی در رابطه با Dogecoin می گفت یا انجام می داد، قیمت به شدت افزایش می یافت.

این در حال حاضر تغییر کرده است زیرا اقدامات ماسک دیگر تأثیر زیادی بر قیمت دارایی دیجیتال ندارد. به عنوان مثال زمانی که او اعلام کرد که شرکت Boring او Dogecoin را برای سواری های زیرزمینی در وگاس می پذیرد، قیمت به روشی ناامیدکننده پاسخ داد. همانطور که در زمان های مختلف گذشته چنین بوده است.

Dogecoin اخیراً ضربه دیگری خورده است. این دارایی دیجیتال در فهرست بزرگترین ارزهای رمزنگاری که مدتی در اختیار داشت به رتبه دهم سقوط کرده بود. با این حال، پس از بهبود قابل توجه پولکادوت و پیشی گرفتن از ارزش بازار DOGE، اکنون به جایگاه یازدهم سقوط کرده است.

روند قیمت Doge در حدود ۰.۰۶ دلار ادامه دارد و در حالی که سرمایه گذاران امیدوارند که میم کوین به زودی بهبود یابد، پانل Finder پیش بینی کرده است که Dogecoin ممکن است ATH قبلی خود را تا پنج سال آینده ببیند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx