صرافی غیرمتمرکز dYdX حساب های مرتبط با تورنادو کش را مسدود می کند

صرافی غیرمتمرکز dYdX
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 419 نفر

صرافی غیرمتمرکز dYdX حساب های مرتبط با تورنادو کش را مسدود می کند

صرافی غیرمتمرکز مشتقات ارزهای دیجیتال dYdX (دی وای دی اکس) صبح پنجشنبه تأیید کرد که حساب‌های کاربری را که قبلاً با  تورنادو کش تعامل داشتند را در راستای تحریم‌های جدید ایالات متحده مسدود کرده است. صرافی غیرمتمرکز dYdX  در یک پست وبلاگ اضافه کرد که با یک شرکت بلاکچینی همکاری می کند تا حساب های خاصی را که از برنامه تورنادو کش وجوه دریافت کرده اند را مشخص کند.

تورنادو کش، یک سرویس اختلاط حریم خصوصی و تراکنش در اتریوم، در روزهای اخیر پس از تحریم این پروتکل توسط وزارت خزانه داری ایالات متحده در کانون توجه قرار گرفته است.

در این پست وبلاگ، dYdX نوشت:

بسیاری از حساب‌ها مسدود شدند، زیرا بخش معینی از وجوه کیف پول زمانی با تورنادو کش که اخیراً توسط ایالات متحده به فهرست تحریم‌ها اضافه شد، مرتبط بوده است.

با این حال، صرافی تصریح کرد که به طور نادرست چندین حساب را مسدود کرده است; که باید دوباره آن ها را در دسترس کاربرانش قرار دهد. صرافی غیرمتمرکز dYdX خاطرنشان کرد که این کاربران مستقیماً با تورنادو کش درگیر نبوده اند و ممکن است از مبدا وجوهی که به آنها منتقل شده است اطلاع نداشته باشند.

صرافی غیرمتمرکز dYdX افزود;

ما در محدوده سیاست‌های انطباق خود، تغییراتی را انجام داده‌ایم; که برخی حساب‌ها را مسدود کرده است; و به تلاش‌های خود برای محدود کردن حساب های مرتبط و پیگیری این موضوع ادامه خواهیم داد.

تحریم همه جانبه تورنادو کش

به دلیل سیاست های انظباق با قوانین، صرافی هایی مانند صرافی غیرمتمرکز dYdX ممکن است از ارائه خدمات به کاربرانی که سعی می کنند دارایی ها را از حساب های مرتبط با تورنادو کش به پلتفرم های خود بیاورند، خودداری کنند. با این حال، صرافی ها تنها شرکت های کرپتویی نیستند که در پاسخ به تحریم تورنادو اقداماتی انجام داده اند. در واقع، در جهت تحریم های این پلتفرم، همکاری های گسترده‌تری در بخش ارزهای دیجیتال دیده می‌شود.

به عنوان مثال، Alchemy، ارائه‌دهنده زیرساخت مبتنی بر اتریوم; کاربران تورنادو کش را از دسترسی به گره‌های (Node) خود مسدود کرد. در مثالی دیگر، GitHub  حساب‌های مشارکت‌کنندگان تورنادو کش را حذف کرد; و تمامی کدهای نرم‌افزاری آنها را در این پلتفرم پاک کرد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx