آنچه بر ماینر های بیت کوین گذشت

ماینر
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 526 نفر

از آنجایی که زمستان کریپتو به شدت بر قیمت تمام ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشت; صنعت ماینینگ نیز متحمل زیان زیادی شد. همچنین افزایش شدید قیمت برق در سراسر جهان نیز مقصری در این وضعیت بود. به دنبال این موضوع ماینر های بیت کوین در چند ماه گذشته برای کسب سود تلاش کردند. با این حال، طبق آخرین داده‌های Glassnode ; به نظر می‌رسد سطح استرس ماینرها در مقایسه با چند ماه گذشته کاهش یافته است.

در بازار چه خبر است!

در حالی که ماینر های اتریوم به دلیل تغییر اتریوم از مکانیزم اثبات کار به مکانیزم اثبات سهام در ماه سپتامبر در شرایط سختی قرار دارند; خبرهای خوبی برای استخراج کنندگان بیت کوین منتشر شد. بیت کوین پس از رسیدن به پایین ترین سطح در ژوئن ۲۰۲۲، به طور پیوسته در حال افزایش است. در واقع، BTC تا ۲۴۰۰۰ دلار در نمودارها صعود کرد. افزایش قیمت بیت کوین نقش کلیدی در کاهش استرس ماینر ها داشت زیرا سودآوری آنها تا حدودی افزایش یافت.

استرس ماینر ها در جریان سقوط بازار در ژوئن سال ۲۰۲۲ به اوج خود در  رسید. همین باعث ریزش قیمت بیشتر بیت کوین گردید. سپس نمودار قیمت با کمی شیب مثبت مواجه شد و به تدریج روزهای بهتری برای ماینرها آغاز گردید. این امر با “کاهش قابل توجه فروش بیت کوین توسط ماینر ها در صرافی ها” مطابقت دارد. گِلس نود در توییتر خود نوشت:

استرس ماینرها در ژوئن به اوج خود رسید، زیرا قیمت بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار سقوط کرد. با این حال، در هفته های اخیر کاهش قابل توجه توزیع ماینرها در صرافی ها مشاهده شده است. این نشان می دهد، در حالی که همچنان استرس در صنعت کریپتو وجود دارد، بدترین ها ممکن است پشت سر گذاشته شده باشند.

علاوه بر این، سختی استخراج بیت کوین از زمانی که در ماه می به بالاترین حد خود رسید; در حال کاهش بوده است. این همچنین نشانه خوبی برای ماینر ها است زیرا برای استخراج بلاک ها به توان محاسباتی کمتری نیاز دارند. با این حال، پس از یک روند نزولی ۳ ماهه; در اوایل این ماه افزایش جزئی در سختی شبکه اتفاق افتاد.

ماینر بیت کوین

نمودار سختی شبکه

جدای از اینها، یکی دیگر از پیشرفت های قابل توجه این است که درآمد کلی ماینر ها نیز در مقایسه با ژوئن; زمانی که به پایین ترین سطح خود در سال جاری رسید; افزایش یافته است. کاهش سطح استرس، همراه با افزایش درآمد ماینرها; ممکن است نشانه روزهای بهتری برای جامعه استخراج بیت کوین باشد.

ماینر بیت کوین

نمودار درآمد ماینر ها

منافع سرمایه گذاران

اگرچه این بهبودی جدید در درجه اول متوجه ماینرها است; سرمایه گذاران نیز می توانند از این فرصت برای اتخاذ تصمیمات سرمایه گذاری بهتر استفاده کنند. همانطور که توسط نمودار گِلس نود نشان داده شده است، نمودار میانگین متحرک ۳۰ روزه (MA30)، پس از اینکه برای مدت طولانی زیر نمودار میانگین متحرک ۶۰ روزه (MA60) بود، درجاتی از روند معکوس را نشان داد. وقتی MA 30 از MA 60 عبور می کند، یک سیگنال مثبت بازار است که سرمایه گذاران را تشویق به خرید بیشتر می کند. بنابراین، همانطور که خط سبز به طور پیوسته به خط آبی نزدیک می شود، ممکن است به زودی فرصتی برای سرمایه گذاران ایجاد شود تا بیت کوین بیشتری جمع کنند.

ماینر بیت کوین

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx