درخواست کارمندان برای پرداخت با ارزهای دیجیتال

پرداخت به صورت ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2545 نفر

کارمندان خواستار دریافت حقوق خود با ارزهای دیجیتال هستند

بر اساس گزارش موسسه Deel در سال ۲۰۲۲، پرداخت ارزهای دیجیتال ۵ درصد از کل پرداخت‌های ماهانه جهانی را تشکیل میدهد.

این نظرسنجی که نتایج بیش از ۱۰۰۰۰۰ کارمند قراردادی در سراسر جهان را گردآوری کرد، نشان داد که پرداخت‌ به صورت ارزهای دیجیتال برای سه گروه غالب افراد جذاب‌تر است: افرادی که از ارزهای دیجیتال به عنوان پوششی در برابر بی‌ثباتی ارزهای سنتی استفاده می‌کنند، کسانی که سیستم‌های بانکی محلی قدیمی آنها سرعت پرداخت را کاهش می‌دهد، و افرادی که ارزهای دیجیتال را به سبد سرمایه گذاری خود اضافه می کنند.

بر اساس این نظرسنجی، کشورهای اروپایی، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) و آمریکای لاتین بیشتر در دو سناریو اول قرار گرفتند. آمریکای لاتین ۶۷ درصد از برداشت ارزهای دیجیتال را تشکیل می دهد و منطقه EMEA حدود ۲۴ درصد را تشکیل می دهد.

وضعیت در قسمت های مختلف جهان چگونه است؟

گزارش دیگری که توسط پروتکل پرداخت ریپل انجام شد، نشان داد که ۷۴ درصد از آمریکایی‌های لاتین به احتمال زیاد با مشاغلی که ارزهای دیجیتال را به عنوان رو پرداخت می‌پذیرند، معامله می‌کنند.

هولگر آریانز، مدیرعامل پلتفرم فین‌تک Banxa، به Blockworks گفت: «[آمریکای لاتین] و EMEA هر دو منطقه‌ای هستند که از لحاظ تاریخی دوره‌های بی ثباتی پولی قابل توجهی را تجربه کرده‌اند.

او گفت: «دوره‌های طولانی مدت تورم در کشورهایی از ونزوئلا تا ترکیه، پیامدهای ادامه دار و شدیدی را برای مصرف‌کنندگانی ایجاد کرده است که مجبورند بر اساس تصمیم‌های بانک مرکزی خود شاهد افزایش یا کاهش قدرت خرید خود باشند.»

آریانز گفت: برای بسیاری از این افراد، ارزهای دیجیتال به یک جایگزین واضح ارزهای سنتی تبدیل می‌شوند; زیرا توسط هیچ مرجع مرکزی نگهداری نمی‌شوند و به مصرف‌کنندگان امکان انجام معاملات مستقل را می‌دهند.

آریان گفت: «کاربرد رو به رشد و وعده بلندمدت آنها; همراه با این پذیرش فزاینده، حتی در بخش های در حال توسعه جهان; نشانه روشنی از نیاز به ایجاد زیرساخت هایی است; که به مصرف کنندگان امکان خرید، فروش و تجارت ارزهای دیجیتال را می دهد.

دن وستگارت، مدیر عامل شرکت Deel، به Blockworks گفت; که ارائه پرداخت‌های ارز دیجیتال برای بسیاری از کارفرمایان نیز سودمند است.

وستگارت گفت: «از آنجایی که عدم اطمینان اقتصادی باعث جذابیت ارزهای دیجیتال مختلف برای بازارهای مختلف می‌شود; و بانکداری دیجیتال به کارگران کمک می‌کند در میان بی‌ثباتی سیاسی دستمزد خود را به ارزهای دیجیتال دریافت کنند.

“این گزینه برای کارفرمایان جذاب تر از همیشه است.”

بیت کوین محبوب ترین ارزدیجیتال

علیرغم نوسانات اخیر بیت کوین; این ارز همچنان محبوب ترین گزینه پرداخت با ارزهای دیجیتال برای مشتریان Deel  باقی مانده است; و ۴۷ درصد از برداشت ارز در سال جاری را تشکیل می دهد.  پس از آن USD Coin حدود ۲۹ درصد برداشت ها را تشکیل می دهد.

به گفته آریانز; «برای سال‌های متمادی، بیت‌کوین به عنوان تنها دارایی دیجیتال غیرمتمرکز; قبل از ظهور آلت کوین های جدید شناخته می شده است.»

مشروعیت بیت کوین در سال های اخیر بیشتر تقویت شده است; زیرا اکنون بسیاری از کسب و کارها آن را به عنوان یک وسیله پرداخت می پذیرند. شرکت های بزرگ فناوری از جمله مایکروسافت، پی پال و ویزا همگی تراکنش های بیت کوین را می پذیرند.

آریان گفت: «مصرف‌کنندگان از بیت‌کوین به‌عنوان یک ذخیره‌کننده ارزش از زمان پیدایش آن استفاده کرده‌اند; و سطح کنونی آن قدرت ماندگاری واضح بیت‌کوین را نشان می‌دهد.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx