معرفی پروژه آینده دار متاسولار (Metasolare)

متاسولار بلاکچین
  • زمان مطالعه: 10دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 464 نفر

معرفی پروژه متاسولار

پروزه متاسولار (Metasolare) یک استارت آپ جدید Web3 برای “MusicFi”، “AnimeFi” و “GameFi” است که از بنیانگذاران آن دی جی استیو آئوکی و ماساتو ماتسورا، رئیس شرکت سرگرمی ژاپنی Avex هستند. امروز این شرکت راه اندازی رسمی خود را انجام داد و جزئیات پروژه Web3 آینده خود را منتشر کرد که در وب سایت رسمی آن موجود است.

جهان در آستانه تغییر پارادایم از Web2 به Web3 است و ژانرهای سرگرمی جدیدی که از NFT ها و توکن ها استفاده کامل می کنند، به طور گسترده ای در حال پذیرش توسط کاربران هستند. اما این عصر جدید به نوع جدیدی از تفکر و معماری باز جدید نیاز دارد که در آن کاربران قدرت داشته باشند و در تصمیم گیری مشارکت داشته باشند.

سازگاری با این انقلاب به چیزی بیش از دانش صنعت سرگرمی نیاز دارد: به دانش بلاکچین و دنیای مالی نیز نیاز دارد. پروژهمتاسولار  کارشناسان همه این صنایع را گرد هم آورده است تا نوع کاملاً جدیدی از پروژه سرگرمی Web3 را تشکیل دهند.

هدف متاسولار

این کارشناسان شامل یکی از بنیانگذاران این پروژه به نام دی جی استیو آئوکی، یکی از شناخته شده ترین اعضای جامعه بیت کوین و ارزهای دیجیتال، و همچنین ماساتو ماتسوورا، رئیس  شرکت Avex، یکی از بزرگترین شرکت های رسانه ای و سرگرمی ژاپن هستند. آنها با هم روی اکوسیستم بلاک چین متاسولار کار خواهند کرد.

ساخت یک اکوسیستم سرگرمی جدید به سه چیز نیاز دارد: فناوری بلاک چین که به کاربران امکان می دهد محتوای دیجیتالی داشته باشند، عناصر مالی برای ایجاد یک اقتصاد پایدار محتوا محور و فناوری بازی که امکان ارتباطات تعاملی در مقیاس بزرگ را فراهم می کند.

متاسولار  پروژه ای نیست که از محتوا و مالکیت حقوقی صرفاً به عنوان ابزاری برای سرمایه گذاری مالی استفاده کند. در عوض، این سه عنصر را به گونه‌ای ترکیب می‌کند که امکان تجربه‌های سرگرمی کاملاً جدید در زمینه‌های انیمه، بازی و موسیقی را فراهم می‌کند، جایی که همه افراد درگیر می‌توانند آنها را با هم بسازند.

گیم فای

کلمات Play to Earn و Play and Earn معمولاً هنگام صحبت در مورد بازی های بلاکچینی استفاده می شود. پروزه متاسولار به نظر می رسد یک گام فراتر برود، به سمت جامعه ای می رود که بازی ها بخشی از زندگی روزمره هستند.

در این دنیا، همه در سرتاسر جهان می‌توانند به «هم‌آفریننده» تبدیل شوند. و به ساختن آینده‌ای جدید برای بازی به هر روش و از هر مکان کمک کنند. اشتیاق آنها به بازی می تواند به دارایی های ملموس و ناملموس تبدیل شود.

برای این امکان،متاسولار  با تیمی از توسعه دهندگان کار می کند که تجربه ساخت برخی از بزرگترین عناوین بازی های ویدیویی در جهان را دارند. آنها با هم دنیای بهتری را خواهند ساخت که با بازی قدرتمند شده است. رویایی که همه می توانند با هم برای رسیدن به آن تلاش کنند.

انیمه فای

ترکیب انیمه و بلاکچین امکانات جدیدی را برای کاربران به وجود می‌آورد تا از هر طریقی با انیمیشن درگیر شوند. پروژه متاسولار ، NFT ها، توکن‌ها و فناوری را ترکیب کرد تا شکل کاملا جدیدی از انیمیشن را در برای کاربران و سازندگان ایجاد کند.

تجربه مالکیت دیجیتالی بخشی از انیمه مورد علاقه شما می تواند هر تعداد تجربه جدید را ارائه دهد. و در را به روی یک مدل بودجه کاملاً جدید باز کند. و متاسولار آماده است تا آن جهان را به شما ارائه دهد.

موزیک فای

NFTها و توکن‌ها ابزاری قدرتمند برای اتصال هنرمندان و طرفداران هستند که انواع جدیدی از مالکیت و راه‌های حمایت از سازندگان را امکان‌پذیر می‌سازد. این ابزارهای جدید نحوه ساخت موسیقی و نحوه تولد ستاره ها را تغییر خواهند داد.

متاسولار هنرمندان موسیقی را ایجاد خواهد کرد که توسط DAO ها و NFT ها پشتیبانی می شوند. به دارندگان توکن و NFT متاسولار این فرصت داده می‌شود که مستقیماً در آینده هنرمندان مشارکت داشته باشند: برای مثال، دارندگان توکن و NFT به برگزاری آزمون‌های آزمایشی برای انتخاب هنرمندان و استعدادهای جدید کمک می‌کنند. همچنین به آن‌ها کمک می‌کنند تا برای اولین حضور بزرگ خود آماده شوند و پخش زنده برگزار کنند.

تیم متاسولار ارتباطات عمیقی در صحنه موسیقی جهانی و به ویژه در آسیا دارد. استیو آئوکی، یکی از بنیانگذاران متاسولار، یکی از شناخته شده ترین دی جی ها در جهان است و یکی از بنیانگذاران ماساتو ماتسورا، رئیس  Avex، یکی از بزرگترین شرکت های سرگرمی آسیا است. این ارتباطات عمیق باعث می شود که آنها به طور منحصر به فردی در موقعیتی ویژه قرار گیرند تا نسل بعدی موسیقی های رمزنگاری شده را به واقعیت تبدیل کنند.

اعضای اصلی متاسولار

اعضای اصلی متاسولار گروهی از کارشناسان برجسته از صنایع سرگرمی، بلاکچین و امور مالی هستند. که به عنوان یک تیم گرد هم آمده‌اند تا راهی برای ارائه اشکال کاملاً جدید سرگرمی و ایجاد یک اقتصاد جدید همراه با کاربران و سازندگان ایجاد کنند.

کنتارو بپو مدیرعامل و هم بنیانگذار

قبلاً مدیر کل ملی یک رستوران زنجیره‌ای بزرگ ژاپنی و موسس شرکت بازاریابی فناوری اطلاعات خودش بود. او که یکی از اعضای شناخته شده جامعه سرمایه گذاری ژاپن است، سواد مالی را با نام “کن جینگوجی” ترویج می کند.

آساهی ایواناگا، مدیر اجرایی هم بنیانگذار

آساهی مدیر اجرایی متاسولار و رئیس و مدیر عامل سابق Avex Technologies است. پیش از این، او سه سال را صرف انتشار بازی در استیم که یک ناشر بین المللی بازی است، کرد. او به عنوان مدیر محصول در صنعت بازی و سرگرمی در یک شرکت فهرست شده در بورس نزدک کار می کرد.

آساهی همچنین قبل از اینکه در سال ۱۹۹۹ به ایجاد یک سرویس تجارت الکترونیک در یک استارت آپ دره سیلیکون کمک کند، در کالج دانشگاه ویسکانسین-مدیسون تحصیل کرد.

از تاریخ ۶/۲۴/۲۰۲۲، به منظور تمرکز تمام وقت بر روی پروژه MetaSolare، آساهی نقش خود را به عنوان رئیس Avex Technologies ترک کرد. و اکنون به عنوان مشاور فناوری بخش وب۳ و بلاکچین شرکت  Avex فعالیت می کند. او به عنوان مدیر پروژه در تمام تصمیمات مهم شرکت خواهد کرد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx